Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blei blinka med lastebil av ei fotoboks i en undersjøisk tunnel ut mot Judaberg i Hordaland. Jævelskap.. (Men jeg rakk ferga ut dit jeg skulle, få på lass og samme ferga tilbake.. )

De må da være usedvanlig surt å miste lappen når man er yrkes sjåfør, regner med du har en grei sjef som "ordner" det litt greit for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei blinka med lastebil av ei fotoboks i en undersjøisk tunnel ut mot Judaberg i Hordaland. Jævelskap.. (Men jeg rakk ferga ut dit jeg skulle, få på lass og samme ferga tilbake.. )

De må da være usedvanlig surt å miste lappen når man er yrkes sjåfør, regner med du har en grei sjef som "ordner" det litt greit for deg :)

Det var vel en advokat som skulle se på saken, men han får ikkje gjort så mye før lappen er offisielt inndratt.. Men får ta det som et spark i ræva etter å komme seg vekk fra yrket. Hele bransjen er fullstendig ødelagt av EU, Eøs og Østeuropeere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært yrkessjåfør i to år uten lappen, det går så fint at.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skrive under på... Nå var ikke jeg yrkessjåfør, men reisende i frisørbransjen. Alle frisørsalongene i Telemark, Vestfold og begge Agderfylkene var mitt arbeidsområde. Fartsovertredelsen var så stor at det hjalp ikke mye med advokat. Dessverre mistet jeg jobben... Ett av mitt livs største nederlag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skrive under på... Nå var ikke jeg yrkessjåfør, men reisende i frisørbransjen. Alle frisørsalongene i Telemark, Vestfold og begge Agderfylkene var mitt arbeidsområde. Fartsovertredelsen var så stor at det hjalp ikke mye med advokat. Dessverre mistet jeg jobben... Ett av mitt livs største nederlag...

Jeg skulle vært hos frisøren for lenge siden men ikke orka enda, så du kan jo slenge deg i mx5en og komme å klippe meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...