Bipbapbarra Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hvem skal på Oslo motorshow imorgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg får omskolering om jeg vil fra nav med en gang. Var ute for en meget stygg ulykke der jeg veltet på fjærekanten fra et par år siden. Var veldig langt nede både fysisk, og spesielt psykisk.. Kom meg opp igjen, og her er jeg. Da er rådet; begynn.. Om du ikke har en plan med det start på generelle ting så finner du ut hva som fins underveis. Og i mellomtiden, skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Nok skål for ikveld. Lei, og har drukket for mye sort øl. Nøgne Ø og ægir sumbel. Blæææh. Jeg er en født pendler jeg. Blir nok aldrig så mye av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 jeg har spist for mye mat idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 jeg har spist for mye mat idag.... Samme her Taco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 hm hm hm... Frokost kl 0900: Deig som frityrstekes til "nan brød", det gule er søtt, kalles Halwa, samt kikerter i saus... Så dro man i moskeen... kom hjem rundt 12tiden..så var det litt grillet kylling på bordet... Så sov jeg litt på sofaen... Våknet i 14tiden så hadde mamma laget litt middag... To forskjellig typer lammekoteletter..Ene typen var rene kjøttbiter som var dampkokt, så stekt...de andre var dampkokt med litt fløte og masse krydder... Så lagde hun seekh kebab..kjøttdeig, løk og masse krydder... Så sov jeg litt til på sofaen... Til kveldmat hadde mamma laget noe som heter biryjani... Ris med safran, kylling, egg, masse forskjellige krydder... Drakk vel 1,5liter cola alene...hmmm... Og ja..bildene er IKKE av retter mamma lagde (var ikke tid for å ta bilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Som en liten motsetning, har jeg spist fleskepannekaker og pasta carbonara idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg klarer ikke røre på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg klarer ikke røre på meg... Du dro i moskeen? Vil tro at underholdninga er bra når begge svigers er samla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er i Pakistan (landsbyen vår) igjen for å feire Eid. I dag og de de neste to dagene skal de rike i lokalsamfunnet slakte dyr og gi kjøttet til de fattige. Blir herlig å se smil på folk som ellers har det for jævlig røft i hverdagen.... Uten tvil den beste tradisjonen i muslimske land! Ja, det blir nok magesekkødeleggelse med latterlig god mat de neste tre dagene ^^, Sitter og drikker te med dødsdeilig frisk luft og lyder fra rik dyreliv rundt meg, snart mye varme (~ 25-30°) også, deilig med slikt avbrekk etter 3 uker med 14-16 timers arbeidsdager - velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg klarer ikke røre på meg... Du dro i moskeen? Vil tro at underholdninga er bra når begge svigers er samla.. ja jeg dro i moskeen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg er en født pendler jeg. Blir nok aldrig så mye av meg.. Er vel ikke mere enn ett år skole for å tjene en mill på rigg med 2/4 ordning? Det er bare å kjøra på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg klarer ikke røre på meg... Du dro i moskeen? Vil tro at underholdninga er bra når begge svigers er samla.. ja jeg dro i moskeen ja Ja, clouet var; nordlandspia di kan jeg ikke helt se for meg har konvertert? Så om familien din er litt "gammelmodig" går jeg ut fra at det fins motsetninger.. Men, det er jo ikke min bissniss da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg har hørt at man spiser godt i det pakistanske miljøet (vel og merke hvis man har penger til det). Såvidt jeg vet er også livstilsproblemer pga. maten ganske utbredt for gruppen. Her i Danmark får spesielt pakistanere, men også andre fra regionen hjerte og karsykdommer langt tidligere enn resten av befolkningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hel ... 35539.html Kebab er ikke sunt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg