Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får omskolering om jeg vil fra nav med en gang. Var ute for en meget stygg ulykke der jeg veltet på fjærekanten fra et par år siden. Var veldig langt nede både fysisk, og spesielt psykisk..

Kom meg opp igjen, og her er jeg.

Da er rådet; begynn.. Om du ikke har en plan med det start på generelle ting så finner du ut hva som fins underveis.

Og i mellomtiden, skål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm...

Frokost kl 0900:

n724295141_4059737_11.jpg Deig som frityrstekes til "nan brød", det gule er søtt, kalles Halwa, samt kikerter i saus...

Så dro man i moskeen... kom hjem rundt 12tiden..så var det litt grillet kylling på bordet...

960x.jpg

Så sov jeg litt på sofaen... Våknet i 14tiden så hadde mamma laget litt middag... To forskjellig typer lammekoteletter..Ene typen var rene kjøttbiter som var dampkokt, så stekt...de andre var dampkokt med litt fløte og masse krydder...

MainImage.jpeg

Så lagde hun seekh kebab..kjøttdeig, løk og masse krydder...

Seekh+kabab.jpg

Så sov jeg litt til på sofaen...

Til kveldmat hadde mamma laget noe som heter biryjani... Ris med safran, kylling, egg, masse forskjellige krydder...

ChickenBiryaniHT.jpg

Drakk vel 1,5liter cola alene...hmmm...

Og ja..bildene er IKKE av retter mamma lagde (var ikke tid for å ta bilder :lol::lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Pakistan (landsbyen vår) igjen for å feire Eid. I dag og de de neste to dagene skal de rike i lokalsamfunnet slakte dyr og gi kjøttet til de fattige. Blir herlig å se smil på folk som ellers har det for jævlig røft i hverdagen.... Uten tvil den beste tradisjonen i muslimske land!

Ja, det blir nok magesekkødeleggelse med latterlig god mat de neste tre dagene ^^, Sitter og drikker te med dødsdeilig frisk luft og lyder fra rik dyreliv rundt meg, snart mye varme (~ 25-30°) også, deilig med slikt avbrekk etter 3 uker med 14-16 timers arbeidsdager - velfortjent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke røre på meg...

Du dro i moskeen? Vil tro at underholdninga er bra når begge svigers er samla.. :)

ja jeg dro i moskeen ja :)

Ja, clouet var; nordlandspia di kan jeg ikke helt se for meg har konvertert?

Så om familien din er litt "gammelmodig" går jeg ut fra at det fins motsetninger.. Men, det er jo ikke min bissniss da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man spiser godt i det pakistanske miljøet (vel og merke hvis man har penger til det). Såvidt jeg vet er også livstilsproblemer pga. maten ganske utbredt for gruppen. Her i Danmark får spesielt pakistanere, men også andre fra regionen hjerte og karsykdommer langt tidligere enn resten av befolkningen... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...