Fredrik Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Det var 4-5 minusgrader her i Århus natt til idag, men i morgen blir det 10 varmegrader og regn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 I dag har jeg vasket vinterhjulene, satt dem på bilen og vasket sommerhjulene ordentlig før jeg satte dem bort for vinteren. I tillegg fikk jeg høytrykksspylet bilen i dag, og det ut på gårdsplassen hjemme. Tror det er første gang jeg har lagt om til vinterhjul før snøen har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 I dag har jeg vasket vinterhjulene, satt dem på bilen og vasket sommerhjulene ordentlig før jeg satte dem bort for vinteren. I tillegg fikk jeg høytrykksspylet bilen i dag, og det ut på gårdsplassen hjemme. Tror det er første gang jeg har lagt om til vinterhjul før snøen har kommet. +1 Men må jo tilføye at jeg vasket bilen og polerte den i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 En omfattende privatisering må ikke gjøres usa style. En mulighet, kan være at det framdeles er staten som sitter med regningen, men driften er konkurranse utsatt.. Litt som kollektivnæringen fungerer i dag. Løsningen er også fungerende for forsvaret, men i mindre grad pga direktivene som ligger til grunn for ordningen. Drifting av asylmottak er også konkurranseutsatt. Når det kommer til omsorgsnæringen, konkurransetsetning, bør det selvsagt ordnes slik at ønsket kvalitet blir fulgt. Poenget mitt er, at det er for mange som ikke bidrar til vekst i samfunnet. Og at as norge burde vært driftet langt mer effektivt. Og muligheten for å la snylterne kjenne på pisken for å motivere finnes ikke, pga lover og regler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 fyfaen for en trøtt søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 For første gang på veldig lenge så er dieselprisen nede på 11 kroners merke og bensin på rundt 12 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 -18 and sinking i gokk! Koooooselig!! Måtte smøre låsepinnen til tanklokket med låsolje, ellers bare kos med 1-serie i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Fint her i dag [ Bilde ] Er det der tatt med sentrum i ryggen? Flott bilde! Er tatt på vei ut fra Isfjorden med ryggen til Åndalsnes ja. Jeg bor ca midt på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Noen her som får tak i en 20l dunk med ESSO ATF LT 71141 for en normal pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Helt glemt av å stille klokka i natt... derfor morran virka så lang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Føler vi fanga essensen her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 hehe leste den der...lættis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 noken som veit ka første sangen i videon heiter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 ":3ocw0we1]Roadtrip Part III http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31271555" onclick="window.open(this.href);return false; Eventuelt kjøpe en i Sverige og kjøre den derfra. Må jo bli billig " onclick="window.open(this.href);return false; Takk for klippet Knut... Planene for Roadtrip Part III begynner å ta form ser jeg Simon. Turen Oslo-Vladivostok via Irkutsk er ca. 11500 Km. Da får vi med oss Moskva, Uralfjellene med Jekaterinburg, Omsk, Astana (hovedstaden i Kasakhstan), Novosibirsk, Krasjnojarsk, Irkutsk og Ulaanbaatar (hovedstaden i Mongolia) før vi kommer frem til Vladivostok ved Japanhavet. Jeg foreslår at vi stikker innom Tokyo, Beijing, og Seoul på veien hjem når vi allikevel er i området... Ikke Lada Niva, men den Transsibirske jernbanen... også en grei opplevelse... http://reise.aftenposten.no/reise/--Mat ... I2F_Yb-r1U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Oi... Den roadtripen virker rettogslett.. Episk! Noe sånt jeg burde tatt med meg Ladaen min på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg