Fredrik Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Hva skjer i sverige? Skjærtorsdag? Stort mer rånete og harry blir det ikke. Helt håpløst...
ehrnst Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Glad jeg aldri har vurdert å dra til Strømstad skjærtorsdag. Holdt på å dra fordi jeg skulle smugle, men kom på den tradisjonen i siste liten
S.Arnesen Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 for litt siden kom det ett alternativ til finn.no som ble diskutert i denne tråden. Hva het den siden?
Jordfræsar Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Hva skjer i sverige? Nordmenn samles over grensa på et årlig Frank Shorter grilldress treff! Gjerne ved handel av svenske varer med promille i blodet. Høy harryfaktor og platinablondiner er ikke å forakte!
///FredriK.S Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 for litt siden kom det ett alternativ til finn.no som ble diskutert i denne tråden. Hva het den siden? i sverige? blocket.se ?
Marius2002 Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Jaja folkens, sverige om 2 dager, regner med at alle her skal? (prøver og gjemme seg fra slag) Her i gården skal vi ikke på noen harrytur til Sverige for å treffe fulle udugelige nordmenn og løse tøser, her blir det barndomsleker og mimring over våre yngre dager med en hærlig vennegjeng! Som vi tar en skål eller tre til
Eksos Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 for litt siden kom det ett alternativ til finn.no som ble diskutert i denne tråden. Hva het den siden? i sverige? blocket.se ? Buy24?
Eksos Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Noen spesielle triks for å bytte fjærer på E36? Har bytta på E30 tidligere, vil ikke tro det skal være noe verre på E36
Eksos Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Relativt samme tror jeg, er fjærbein på E30'n, med dempere oppi.. På E36 er vell alt i ett Går sikkert fint, skal ikke være noe hokkus pokkus
Fredrik Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Nye VW Beetle Coupé... en cool bil til en interessant pris (fom. ca. 235000 kroner). Jeg vil ha...
///Thomas Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Noen spesielle triks for å bytte fjærer på E36? Har bytta på E30 tidligere, vil ikke tro det skal være noe verre på E36 Mye letter på e36
fish Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Joda, i utgangspunktet skal det være lett å bytte fjærer og dempere sier dere. Men, det er ett stort MEN. Godt verktøy gjør halve jobben og det stemmer. For det hender at muttere og bolter sitter som faen, samt at demperen kan sitte godt fast enten på opphengent nede bak, eller at den sitter som faen i fjærbeinet foran (fukt+vakum). Når alt dette skjer samtidig kommer en ikke langt. Les.. egen erfaring. Etter en kveld på gulvet på jobb måtte jeg ta kvelden uten å ha fått byttet. Reiste til en kamerats verksted senere, og med riktig verktøy ble jobben veldig enkel. Sleggehammer og latmannsarm er nå kjøpt inn, samt muttertrekker.
Clerion Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Beetle er fortsatt stygg spør du meg men.... Noen som har peiling på trådløse skrivere her? Blir så forbanna så jeg snart kaster min ut på veien foran huset og kjører over den...... Den skriver ALDRI ut trådløst!!! Setter opp en ny"konto" hver gang, da funker den akkurat den gangen, men nestegang. NEIDA!
Anbefalte innlegg