Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

444cc dyser må vel holde til IALLEFALL 300hk, er det ikke 1cc pr hest de sier som en liten hugseregel? Jeg skal kjøre med 380cc-dyser, og håper på overkant av 300 hester.

ser de selger 444cc dyser på ebay til 1970 med frakt til norge er det en grei pris ?

Beklager, aner ikke! Anbefaler å stille spørsmåla i denne tråden:

viewtopic.php?f=1&t=180642&start=585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det nå igjen her på forumet som kjører rød e61 523i og bor på karmøy da? :P

tror jeg spotta han i dag ved 123 stasjonen på aksdal :P

klarte jo å ripe opp framfangeren GODT på bilen i dag... på ferja. tok borti veggen. sånn er det å ha det travelt..... ser rimelig jævlig ut når venstre hjørne på fangeren er FULL i hvite riper.

uten å ha veldig peiling på dyser har jeg og blitt fortalt ca 1cc pr hest om man kjører på bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awt tipper jeg..

han var det ja!

noen som har innvendinger på om jeg burde velge m-sport fangere og sideskjørt eller uorg m3(slik som gs selger)?

tenkte før m3 look. men falt mer over på vanlig m-sport nå i det siste. vet ikke helt. ikke så mange som er m3 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det nå igjen her på forumet som kjører rød e61 523i og bor på karmøy da? :P

tror jeg spotta han i dag ved 123 stasjonen på aksdal :P

awt tipper jeg..

Kan godt hende det var meg ja, om det var i firetiden, evt. i åttetiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det nå igjen her på forumet som kjører rød e61 523i og bor på karmøy da? :P

tror jeg spotta han i dag ved 123 stasjonen på aksdal :P

awt tipper jeg..

Kan godt hende det var meg ja, om det var i firetiden, evt. i åttetiden. :)

var rimelig nøyaktig kl fire ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2012/11/11/nyheter/motorsykkel/luft/vitenskapf/forskning/24302565/

lurer på hva som skjer om man krasjer når man nettopp har fyllt og tanken sprekker jeg :P

Ikke så veldig mye! Skulle det bli en sprekk i tanken vil det bare blåse litt en kort periode.

En dykkerflaske er det nok ikke artig å få punktert.. Er relativt høyt trykk i flaskene vil jeg tro, uten erfaring på området regner jeg nesten med at det er komprimert og flytende. Ikke noe særlig å få punktert det hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... og her er min første. Bildet er tatt høsten 1985... :)

[ Bilde ]

Til våren skal jeg selge min Golf3 bruksbil og kjøpe en Mercedes 190. Er oppvokst med mercedes i familien, og nå vil jeg tilbake. Hadde w210 200cdi 1999 modell, og jeg savner driftsikkerheten og comforten. For å ikke nevne svingradiusen.

Hvilken 190 skal man gå for fredrik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...