Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei skulle brukt det ass. Orginal tyggis..

Altså, Toy

Fail, her på bimmers.no bruker vi kun gul Bugg..

Skrevet
Nei skulle brukt det ass. Orginal tyggis..

Altså, Toy

Fail, her på bimmers.no bruker vi kun butplug..

Tror ikke jeg vil leke med dere altså.

Skrevet
Da har man fått bestilt ny cd-spiller til bilen å ^^

kenwood KDCBT92SD

[ Bilde ]

Jeg også har en slik. Men min heter 901 på slutten. En de ikke har i Norge. Problemet med den e at den ikke har heilt kontakt med min iPhone 4s, går spilt av sanger på den, men den vise ikke ka sangen hete osv. Har lest en plass at en kan oppdatere spilleren. Men det har ikke jeg fått til :s tlf er tilkoblet via USB + aux i en kabel om du skjønna. Handsfreen funka faktisk da.. Hmm

Hmm, kan fort hende at det bare er og oppdatere, jeg har iphone 4s selv, og det funket fint på den spilleren da jeg testet det hos en kammerat med samme spiller på tirsdag.

Så håper at dette ikke er noe som skjer med min.

Det du kan gjøre er og sende mail til kenwood, og sjekke opp om det er oppdateringer for din spiller, så ordner de dette for deg :)

Skrevet

En 750iL må jo være den perfekte bilen og ha barnesete i? Er jo fryktelig god plass bak og da kan man ha forrsetet helt normalt :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Emmaljungaen vår gikk i bagasjerommet på e46-en, så alt går. :) Testet også en e60, der var det ingen problem.

Skrevet

Jeg fyller bagasjerommet på touringen med vår emaljungavogn, må dele den i 2 :P men der er litt plass oppå da.. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...