Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var ikke så veldig lenge siden en (gammel) Ferrari havnet uti en grøft her også med en 18-åring bak rattet.

I Stavanger-distriktet som ulykken over her skjedde føler jeg det rett som det er er en eller annen spesiell bil (Ferrarier, tøffe amerikanere etc.) i ulykker.

Det viser vel egentlig hvor "vanlig" det er blitt med slike biler. Før var det kun skikkelige entusiaster som sjeldent brukte bilene, og dertil få ulykker. Nå er det alt mulig rart som kjører rundt i heftige biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, alltid skal jeg være uheldig med steinsprut.

For ett par år siden fikk jeg en ørliten steinsprut på e30en kvelden før jeg skulle på jobb. Parkerte den i garasjen i to uker mens jeg var på jobb og kom tilbake til en bil med to-delt frontrute.

Igår møtte jeg en trailer med E91en og fikk en dyp steinsprut (med påfølgende øresus). Det første jeg gjorde på morgenen idag var å besøke riis bilglass for å fylle i den, men da var allerede sprekkene blitt for lange til å fylle i den. :/

Det ser ut til at steinsprut er synonymt med ruteskift med min flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så veldig lenge siden en (gammel) Ferrari havnet uti en grøft her også med en 18-åring bak rattet.

Dette var vel "heldigvis" en replica? men uansett veldig leit at noe sånt skjer, og trist at ungdom bruker/herjer med sånne biler.

Skal ikke nekte ungdom(inkl. meg selv) å kunne kjøre på litt eller slenge med rumpa litt, men går ann å bruke sunn fornuft, og kan ikke tro det var det som sto i panna på fyren når 18-åringen dro ut med en ferrari!

Vet det er generaliserende innlegg, men hva er ikke det når det kommer til ulykker/unge gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P var innom en 2 år gammel sak i stavanger, med en enda styggere sak, også rød gammel ferrari, først :P

Men mener å ha lest et eller annet sted at det var replica den med 18-åringen og "vannplaning"

Hmm, jaa, jeg velger og ikke dømme denne 18 åringen føre jeg isåfall vet alt om saken :)

Uheldig var det uansett, og kanskje litt høy fart i forhold til forholdene?

Men når vi er inne på luksusbiler og krasj her,

http://www.tv2.no/underholdning/broom/d ... 52648.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...