Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har en ganske ny Asus her, med i 7 å slikt. Modell x53s om det sier noe ? Men laderen min er vekk, å har kikket på komplett.no men vet ikke om det er riktig.. Hmm !

http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=lader%20bærbar%20pc&bn=10016&mfr=ASUS

Kjøp deg en universallader på Expert :) Eneste som kan skje med universalladere er at trafoen blir litt varmere.. Gjør ikke noe det

Så batteriet kan ikke bli ødelagt? Har jo batteritid på nesten 4 Tima, så tenkte at e ikle skulle ødelegge det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm: Har en bot som jeg fikk etter å ha gått i en fartsboks i nderland i sommer liggandes, fristen gikk ut nå i november å hadde egentlig glemt den helt bort. Er ikke store summen, men kan de kreve inn denne? Er det noe sammarbeid med nederland der? Var i en leiebil fra Avis. Kan jo tenkes at Avis bare trekker det fra kortet direkte om jeg ikke betaler?

De kan kreve den inn i norge i hvertfall. Siden de får regninga å sender den videre til deg med alle gebyrer. Å de er høyere enn vanlig når de må gå via via. Alle store utleie firma har jo et europa kontor så der kan de nok sammarbeide med norge via det. Slutta i bilutleien for et par måneder siden men mener å huske det var sånn! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lager ikke musikk som dette lenge :(

Videoene er også rå, da disse er old School!

Litt gøy at jeg leste denne nå. Hadde akkurat blad opp Method man (med i wu-tag låta) og Redman, lenge siden sist jeg hørte på de.

regner med du kjenner storyen bak wu-tang clan? Er en del fasinerende lesestoff rundt "gruppa", og noen av den medlemer, feks ol-dirtybastard.

Godt med litt oldschool i ny og ned :)

Jepp! :D ol dirtybastard er jo konge, han har en sang alene som heter Shimmy Shimmy Ya som jeg i dette sekund hører på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm: Har en bot som jeg fikk etter å ha gått i en fartsboks i nderland i sommer liggandes, fristen gikk ut nå i november å hadde egentlig glemt den helt bort. Er ikke store summen, men kan de kreve inn denne? Er det noe sammarbeid med nederland der? Var i en leiebil fra Avis. Kan jo tenkes at Avis bare trekker det fra kortet direkte om jeg ikke betaler?

Jeg ble blinka i to fotobokser i Frankrike i sommer og har ennå ikke fått noe, men dette var i min egen bil så det kan være årsaken. Blir man tatt i leiebil er det lettere for myndighetene å få fatt i deg da det bare er å kontakte leiebilselskapet. Tror nok ikke det er noen krise om du ikke betaler, ingen kan gå inn på kortet ditt å bare trekke penger uten din godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan jeg selge bruktbiler for før skatteetaten bryr seg da? Eller er det ikke skattepliktig?

Aldri skattet av noe eller hørt om dette med mindre man driver forretning...Og om man kjøper og selger 4 biler iløpet av ett år så er man skatte/avgifts pålagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spm: Har en bot som jeg fikk etter å ha gått i en fartsboks i nderland i sommer liggandes, fristen gikk ut nå i november å hadde egentlig glemt den helt bort. Er ikke store summen, men kan de kreve inn denne? Er det noe sammarbeid med nederland der? Var i en leiebil fra Avis. Kan jo tenkes at Avis bare trekker det fra kortet direkte om jeg ikke betaler?

Jeg ble blinka i to fotobokser i Frankrike i sommer og har ennå ikke fått noe, men dette var i min egen bil så det kan være årsaken. Blir man tatt i leiebil er det lettere for myndighetene å få fatt i deg da det bare er å kontakte leiebilselskapet. Tror nok ikke det er noen krise om du ikke betaler, ingen kan gå inn på kortet ditt å bare trekke penger uten din godkjenning.

Med egen bil blir du ikke tatt, ble blinka i frankrike i fjor selv, null stress. i leiebil som beskrevet over, er det mye lettere for dem å headhunte deg. :) De ser bare hvilken klokkeslett/dato/hvem som leide/ finner din info og trekker deg/sender ny regning med ekstra gebyrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...