carburetion Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Vet noen om det finnes produkter for å få vekk "swirls" i bilglass? Har på bakruta på tdsen og det viser bare enda bedre når bakruten er sotet. Er det noe man kan legge på, som legger seg litt i ripene f.eks.?Ser ut som typiske vaskeswirls som kommer på lakken etter å ha brukt vaskemaskin ofte. Bremseveske funker ei stund.
Fredrik Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Vet noen om det finnes produkter for å få vekk "swirls" i bilglass? Har på bakruta på tdsen og det viser bare enda bedre når bakruten er sotet. Er det noe man kan legge på, som legger seg litt i ripene f.eks.?Ser ut som typiske vaskeswirls som kommer på lakken etter å ha brukt vaskemaskin ofte. Bremseveske funker ei stund. Som lakkfjerner ja, men det er vel ikke helt det han mener?...
carburetion Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Bremseveske legger seg nedi små riper i vinduruta. Gamalt kjerringråd før du skal på PkK.
Turbo-HF Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Fantastisk låt, synes jeg.. Korter ventetid på cruising og sommer! <3
M|Fjeld Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10063500Er det mulig!!?? Herregud, her har en syv år gammel gutt fått utbetalt oppreisning etter en tragisk ulykke, og så må han betale skatt av disse pengene??? http://www.budstikka.no/nyheter/mistet- ... -1.3431570 En lignende sak der jeg kjenner både domfelte og offeret, må offeret betale flere titusentalls kroner i skatt hvert år av pengene han har fått for å leve resten av livet. Ser også domfelte stadig vekk farte rundt i personbil Uff... Fy faen, han har jo ødelagt livet til fyren, så slipper han fengselstraff og slipper unna med og betale "en fin bil" i gjennoppreising + noen timer samfunsstraff?! Helt fantastisk ikke sant? Heldigvis for Thomas sin skyld er han ganske oppegående, gærningen har også som mål å være første i verden som setter frontflip på proteser. Mannen er gal
evi Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Jeg drømte om deg i natt Fjeld. Du solgte E30'n for å kjøpe deg w124 igjen. Ikkje braaa.
M|Fjeld Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Okey? haha tadet med ro, E30en er ikke tilsalgs
evi Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Var litt sært. Hadde visst skjedd noe med E30'n og du hata den over alt på jord. Skulle aldri ha slik bmw dritt igjen ellerno
Turbo-HF Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Var litt sært. Hadde visst skjedd noe med E30'n og du hata den over alt på jord. Skulle aldri ha slik bmw dritt igjen ellerno Uvirkelig mareritt, bakvendtland, det!
Erik89 Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Fantastisk låt, synes jeg.. Korter ventetid på cruising og sommer! <3 Nydelig ja
Tzunami Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Jeg drømte om deg i natt Fjeld.Du solgte E30'n for å kjøpe deg w124 igjen. Ikkje braaa. Vet du hva som ikkje er braaa takZa? AT DU DRØMMER OM M|FJELD!!!! :lol:
Turbo-HF Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Fantastisk låt, synes jeg.. Korter ventetid på cruising og sommer! <3 Nydelig ja Ja, Linkin' Park er supre! Shadow of the Day, også.. Fantastisk!
evi Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Det er jo bare sexy da, Tzunami. Skulle bare visst hva jeg ikke fortale her.. ;)
Anbefalte innlegg