Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ennå gleden av å ha lappen, og hatt den sammenhengende fra dag 1. men at jeg kommer til å miste den en gang? joda, det skjer nok! :P

Gjelder bare å være på rett sted til feil tid! :P

Jeg har kjørt fra de to ganger. Sist gang fant de meg.. #-o

Snuten målte ifjor sommer snittfarta på meg til 150 i 60 sona.. Videobevis hadde de og, men saken ble henlagt merkelig nok.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett folk skrive det på facebook, vet egentlig ikke hva poenget er men er vist "inn" og skrive #den følelsen.. :roll:

Det er en enkel forklaring; folk er idioter. :)

"#" benyttes ofte foran ord for å "tagge" noe på Twitter. Etterhvert var det flere som benyttet Facebook til å twitre med (via en tilleggsapplikasjon), og da ble disse tagene skrevet der også. Dette har folk som benytter seg av Facebook uten av å være på Twitter kopiert, og plutselig skriver alle det rundtom, uten mål og mening og uten at de selv vet hvorfor.

Hvorfor akkurat "#denfølelsen" (det må skrives uten mellomrom for å bli en tag, eller så bli det bare "#den") er blitt så populært vet jeg ikke, men det er som du sier "inn", og blir brukt i reklamer og alle mulige rare steder, fortsatt uten logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en enkel forklaring; folk er idioter. :)

"#" benyttes ofte foran ord for å "tagge" noe på Twitter. Etterhvert var det flere som benyttet Facebook til å twitre med (via en tilleggsapplikasjon), og da ble disse tagene skrevet der også. Dette har folk som benytter seg av Facebook uten av å være på Twitter kopiert, og plutselig skriver alle det rundtom, uten mål og mening og uten at de selv vet hvorfor.

Hvorfor akkurat "#denfølelsen" (det må skrives uten mellomrom for å bli en tag, eller så bli det bare "#den") er blitt så populært vet jeg ikke, men det er som du sier "inn", og blir brukt i reklamer og alle mulige rare steder, fortsatt uten logikk.

Aha, skjønner :P

Husker det var noe greier med kanaler på mirc også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spydigheter vil jeg ha meg frabedt [-X

Ja, det kan du tro :lol:

Ja men det er helt greit det thewiz...det som ikke er i samsvar med forum reglene blir selvsagt rapportert til moderator. Så slik er det.

baaaaare fordi jeg er kul så skal jeg blande meg inn... spydigheter går over en lav sko her på forumet.. du legger til tider opp til det selv Fredrik... Men er mange her som elsker å provosere...Inkludert meg.... ha en litt løsere tone en gang i blant så blir hverdagen så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte de værste provokatørene som er de største sytepavene har jeg erfart. Er man med på leken må man tåle steken osv.

Har da vært ett langt surere klima her inne før, satser på at de dagene er forbi :D

Apropos surt klima, jeg prompa nettopp. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...