wicky124 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Da leter etter deg wicky, bare skalkesjul at det er øvelse hehe...la dem lete etter meg... i kick some ass!!!
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Jaja, BT Ålesund e ikke så gale. Kjekk å hjelpsom saksbehandler! Var å veide bilen min å kikka onder den. Bare å bygge om sa han!
knut_olestad Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 hvis tønnene er like, så er det jo bare å flytte bakbanene til fremhjulene, og kjøpe nye på ebay idag får vi vite kjønnet på ungen! har vært overbevist om at det blir gutt, men nå så har jeg ikke peiling! Venter spent regner med Bimmersfolket blir typ gudfar eller noe? Har ikke peil på hva Jeg skal søke på.. søkt masse, finner bare hele felger... :/ link? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Send en mail hit: http://www.felgen-garage.de/
Stenbakken Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Hostesaft med rød trekant er mindre bra.. Noen som vet hvor lenge jeg burde vente med og kjøre bil fra da jeg tok hostesaft?
awt Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Beste er jo såklart å ta BE eventuelt B 96Men her har du mitt eksempel BMW e46 32D kurrant trekkbil Totalvekt: 1875 Tilhengervekt m/ brems: 1675 da maxer man ut hengervekten og kan trekke 1625 Biltralla veier 400 KG E30 Veier max 1200KG Totalvekten på hengeren kan ikke overstige 1625 i ditt tilfelle, har ikke de fleste biltraller større totalvekt enn det?
Fredrik Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Hostesaft med rød trekant er mindre bra.. Noen som vet hvor lenge jeg burde vente med og kjøre bil fra da jeg tok hostesaft? Gi det en times tid og du burde kunne kjøre uten risiko. Les forøvrig dette vedr. hostesaft generelt. http://taenk.dk/nyheder/apoteker-s%C3%A ... n-virkning
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Beste er jo såklart å ta BE eventuelt B 96Men her har du mitt eksempel BMW e46 32D kurrant trekkbil Totalvekt: 1875 Tilhengervekt m/ brems: 1675 da maxer man ut hengervekten og kan trekke 1625 Biltralla veier 400 KG E30 Veier max 1200KG Totalvekten på hengeren kan ikke overstige 1625 i ditt tilfelle, har ikke de fleste biltraller større totalvekt enn det? tillatte totalvekt ja, som sagt viktig å skille mellom tillatt og aktuell.. og sånn har skjønt det har ikke tillatt totalvekt noe å si lenger, kun aktuell hengervekt
awt Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Tillatt totalvekt har, som før alt å si om en ikke har BE.
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Tillatt totalvekt har, som før alt å si om en ikke har BE. Virker ikke sånn? Samlet tillatt totalvekt for bil + for tilhenger, må ikke overskride 3500 kg
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 hvis tønnene er like, så er det jo bare å flytte bakbanene til fremhjulene, og kjøpe nye på ebay idag får vi vite kjønnet på ungen! har vært overbevist om at det blir gutt, men nå så har jeg ikke peiling! Venter spent regner med Bimmersfolket blir typ gudfar eller noe? Har ikke peil på hva Jeg skal søke på.. søkt masse, finner bare hele felger... :/ link? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Send en mail hit: http://www.felgen-garage.de/ Thank you very much Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
awt Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Tillatt totalvekt har, som før alt å si om en ikke har BE. Virker ikke sånn? Samlet tillatt totalvekt for bil + for tilhenger, må ikke overskride 3500 kg Vel, det er jo det som står. Samlet tillatt totalvekt er bilens totalvekt pluss hengerens totalvekt. I likhet med dagens regler skal disse fortsatt ikke overskride 3500kg. Med B spiller det absolutt ingen rolle hva aktuell vekt er (så lenge den ikke er høyere enn hengerens lasteevne naturligvis), kun totalvekt som gjelder. Synes du skrev i en annen tråd at du kunne disse reglene ut og inn jeg.
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 ja, er disse nye reglene som kødder for meg også skulle jeg skrive kjapt nå fordi en kunde kom, og da leste jeg ikke før jeg postet Edit 1: Men nå skjønner jeg jo at det er så godt som ingen forskjell for folk med B, så da er det ikke noe sak Edit 2: faen, det har jo mye å si, nå kan jeg ikke kjøre mer enn 1265kg hengervekt da bilen har tillatt 2235kg i seg selv! crap!! bare drit det her :S
Hawkon88 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Mann-ov ... 01412.html e34?
Anbefalte innlegg