Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hvis tønnene er like, så er det jo bare å flytte bakbanene til fremhjulene, og kjøpe nye på ebay ;)
idag får vi vite kjønnet på ungen! har vært overbevist om at det blir gutt, men nå så har jeg ikke peiling!

Venter spent ;) regner med Bimmersfolket blir typ gudfar eller noe? :P

Har ikke peil på hva Jeg skal søke på.. søkt masse, finner bare hele felger... :/ link?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Send en mail hit: http://www.felgen-garage.de/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er jo såklart å ta BE eventuelt B 96

Men her har du mitt eksempel

BMW e46 32D kurrant trekkbil

Totalvekt: 1875

Tilhengervekt m/ brems: 1675

da maxer man ut hengervekten og kan trekke 1625

Biltralla veier 400 KG

E30 Veier max 1200KG

:wink:

Totalvekten på hengeren kan ikke overstige 1625 i ditt tilfelle, har ikke de fleste biltraller større totalvekt enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er jo såklart å ta BE eventuelt B 96

Men her har du mitt eksempel

BMW e46 32D kurrant trekkbil

Totalvekt: 1875

Tilhengervekt m/ brems: 1675

da maxer man ut hengervekten og kan trekke 1625

Biltralla veier 400 KG

E30 Veier max 1200KG

:wink:

Totalvekten på hengeren kan ikke overstige 1625 i ditt tilfelle, har ikke de fleste biltraller større totalvekt enn det?

tillatte totalvekt ja, som sagt viktig å skille mellom tillatt og aktuell.. og sånn har skjønt det har ikke tillatt totalvekt noe å si lenger, kun aktuell hengervekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis tønnene er like, så er det jo bare å flytte bakbanene til fremhjulene, og kjøpe nye på ebay ;)
idag får vi vite kjønnet på ungen! har vært overbevist om at det blir gutt, men nå så har jeg ikke peiling!

Venter spent ;) regner med Bimmersfolket blir typ gudfar eller noe? :P

Har ikke peil på hva Jeg skal søke på.. søkt masse, finner bare hele felger... :/ link?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Send en mail hit: http://www.felgen-garage.de/

Thank you very much ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillatt totalvekt har, som før alt å si om en ikke har BE.

Virker ikke sånn?

Samlet tillatt totalvekt for bil + for tilhenger, må ikke overskride 3500 kg

Vel, det er jo det som står. Samlet tillatt totalvekt er bilens totalvekt pluss hengerens totalvekt. I likhet med dagens regler skal disse fortsatt ikke overskride 3500kg.

Med B spiller det absolutt ingen rolle hva aktuell vekt er (så lenge den ikke er høyere enn hengerens lasteevne naturligvis), kun totalvekt som gjelder.

Synes du skrev i en annen tråd at du kunne disse reglene ut og inn jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er disse nye reglene som kødder for meg :P også skulle jeg skrive kjapt nå fordi en kunde kom, og da leste jeg ikke før jeg postet :P

Edit 1: Men nå skjønner jeg jo at det er så godt som ingen forskjell for folk med B, så da er det ikke noe sak :P

Edit 2: faen, det har jo mye å si, nå kan jeg ikke kjøre mer enn 1265kg hengervekt da bilen har tillatt 2235kg i seg selv! crap!! bare drit det her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...