Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

fikk ny firma på mandag nyeste modellen av caddy med alt av utstyr. men kan ikke si at jeg er så veldig imponert over kvaliteten og "luksus faktoren" hehe å så virker bilen så overstyrt uansett fart.

lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe.

terningkast 3 ^^ fins bedre kasse bil til den prisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe."

Her skal du få noen gratis punktum og kommaer du kan plassere ut om du vil: ,,..,..,...,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe."

Her skal du få noen gratis punktum og kommaer du kan plassere ut om du vil: ,,..,..,...,,,

å når ble en bergenser morsom? prøv å ha litt mer å gjør en å irettesette folk når det kommer til rett skriving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke fra bergen, selv om jeg bor der :) Dessuten heter det "Og når ble..", ikke "Å når ble..". Men jeg må finne meg noe bedre å ta meg til!

Sånn forøvrig, var ikke ment som en fornærmelse mot deg på noe som helst vis, er bare at det blir vanvittig tungvint å lese såpass mye tekst uten noen pauser. Er såpass simpel hjerne på meg at med mindre pauser uttrykkes skriftlig med punktum eller komma, så leser jeg teksten som en eneste lang setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe."

Her skal du få noen gratis punktum og kommaer du kan plassere ut om du vil: ,,..,..,...,,,

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...