Kristiansan'årn Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 E34 er jo uendelig mye grommere enn e92m3! Det vet jo alle (som har e34). x1000!!! Helt enig med flonoen! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
hylle Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 E34 er jo uendelig mye grommere enn e92m3! Det vet jo alle (som har e34). x1000!!! Helt enig med flonoen! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bmw-520i Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 fikk ny firma på mandag nyeste modellen av caddy med alt av utstyr. men kan ikke si at jeg er så veldig imponert over kvaliteten og "luksus faktoren" hehe å så virker bilen så overstyrt uansett fart. lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe. terningkast 3 ^^ fins bedre kasse bil til den prisen
flonoen Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 "lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe." Her skal du få noen gratis punktum og kommaer du kan plassere ut om du vil: ,,..,..,...,,,
bmw-520i Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 "lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe."Her skal du få noen gratis punktum og kommaer du kan plassere ut om du vil: ,,..,..,...,,, å når ble en bergenser morsom? prøv å ha litt mer å gjør en å irettesette folk når det kommer til rett skriving.
Alpejohn Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hehe, ble blå i trynet når jeg leste.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
flonoen Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Ekke fra bergen, selv om jeg bor der Dessuten heter det "Og når ble..", ikke "Å når ble..". Men jeg må finne meg noe bedre å ta meg til! Sånn forøvrig, var ikke ment som en fornærmelse mot deg på noe som helst vis, er bare at det blir vanvittig tungvint å lese såpass mye tekst uten noen pauser. Er såpass simpel hjerne på meg at med mindre pauser uttrykkes skriftlig med punktum eller komma, så leser jeg teksten som en eneste lang setning.
Nytern Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Ok, jeg føler at jeg må gjenta meg selv litt her.. Jeg har nevnt det før, men da var det liten interesse! Jeg er en asparges.
carburetion Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Ok, jeg føler at jeg må gjenta meg selv litt her..Jeg har nevnt det før, men da var det liten interesse! Jeg er en asparges. Kjekt for deg, men du trenger ikkje dela sånn info med andre.
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Jeg har nevnt det før, men da var det liten interesse! Hørt om å ta ett hint
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 I support you, Nytern! Tror ikke han har hørt noe om å ta et hint , Fredrik.Jeg har hvertfall ikke sett noen gi et hint ;) ;) ;) ;)
Hawkon88 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 :lol: Du tar kaken flonoen. Du skal få en kebab hvis jeg treffer på deg en dag..
Nytern Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Takk for støtten, Sofaking! Fredrik 90, jeg skal vurdere å ta ett hint den dagen du tar de som SKRIKES i din retning her inne
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Fredrik 90, jeg skal vurdere å ta ett hint den dagen du tar de som SKRIKES i din retning her inne Hehe, da må det i såfall skrikes høyere
Kjexx Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 "lyktene kondenserer er også sånn start stopp funksjon når jeg tar å setter den i fri å tar ut clutchen eneste er at den klikker litt når jeg starter å stopper i kø plutselig starten den ikke å så må jeg ut og inn med clutchen igjen masse styr hehe."Her skal du få noen gratis punktum og kommaer du kan plassere ut om du vil: ,,..,..,...,,,
Anbefalte innlegg