fish Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hadde time hos tannlegen kl 09 i mårres. Og det var tydeligvis litt for tidlig for jeg sovnet av i tannlegestolen og det mens tannlegen jobbet med en rotfylling...
haybimmsen Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Va ute å ralla! Må si det gikk unna faktisk
Dirty Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hvordan ligger e39 525TD Touring i pris fortiden? var å tittet på en idag litt info årsmodell glemte å å spørr om faktisk 300tkm lekker olje lekker diesel fra en dyse glødepluggene må byttes noe dårlig foringer i forstillingen ikke godkjent senkefjærer knekt frontfanger valsehjulbuer bak, ikke EU ok Hel og pen inni sportsinteriør ikke noe synling rust har bydd han 16 Tusen men han vil ha 20 tusen Pleier ikke disse diesel touringene være litt stive i pris?
Julianv Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Nei, du klarer alltid å nevne dine egne biler i situasjoner som egentlig ikke har NOENTING med det å gjøre. Du møtte en E92 M3 på veien, og likevell skryter du av din E34 fordi den er "smidig". Haha. Whatever floats your boat. Og du klarer alltid å komme med noe negativt, uansett hva folk skriver. Spesielt til Fredrik90 som jeg oppfatter som en oppegående og hyggelig person som faktisk er hardbarka BMW-fan Hvorfor kan det ikke gå EN dag uten at folk skal komme med frekkheter osv? Synes det spesielt går utover Fredrik90 hver eneste gang! Som oftest så kommer dere med frekkheter når han faktisk skriver noe _positivt_ om en Bmw
S.Hafsmo Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 De hadde ikke asparges i butikken i formiddag. Måtte dra hjem uten.
carburetion Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Noken her som har peiling på kor eg kan slipe E32/E34-nøkkelen min i Bergen? Ein kompis av meg tok nøkkelen min og besøkte ei sjappe i Bergen, og dei klarte å slipe eine sida på nøkkelen, men den andre sida klarte dei ikkje å slipe pga nøkkelen ikkje hang fast i benken e.l . Er folka i nøkkelsjappa heilt ubrukelige til å slipe E32/E34-nøkler, eller har dei dårlig utstyr?
Ostnes Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 De hadde ikke asparges i butikken i formiddag. Måtte dra hjem uten. Jaja, vanlig lukt av pisset da i kveld.. "/
evi Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Noken her som har peiling på kor eg kan slipe E32/E34-nøkkelen min i Bergen?Ein kompis av meg tok nøkkelen min og besøkte ei sjappe i Bergen, og dei klarte å slipe eine sida på nøkkelen, men den andre sida klarte dei ikkje å slipe pga nøkkelen ikkje hang fast i benken e.l . Er folka i nøkkelsjappa heilt ubrukelige til å slipe E32/E34-nøkler, eller har dei dårlig utstyr? Jeg har fått kopi av min uten problemer. Må bare ha skikkelig utstyr.
M|Fjeld Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Gammel, men veldig bra... Som smør for sjela! Svarer med en minst like bra låt http://www.youtube.com/watch?v=N_5kv8QeBBc
Kvasi Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Gammel, men veldig bra... Mmm.. PF.. Fått med denne ja? http://www.youtube.com/watch?v=Qq_bITDr_90
Anbefalte innlegg