Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger e39 525TD Touring i pris fortiden?

var å tittet på en idag

litt info

årsmodell glemte å å spørr om faktisk :P

300tkm

lekker olje

lekker diesel fra en dyse

glødepluggene må byttes

noe dårlig foringer i forstillingen

ikke godkjent senkefjærer

knekt frontfanger

valsehjulbuer bak,

ikke EU ok

Hel og pen inni

sportsinteriør

ikke noe synling rust

har bydd han 16 Tusen men han vil ha 20 tusen

Pleier ikke disse diesel touringene være litt stive i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du klarer alltid å nevne dine egne biler i situasjoner som egentlig ikke har NOENTING med det å gjøre. Du møtte en E92 M3 på veien, og likevell skryter du av din E34 fordi den er "smidig". Haha. Whatever floats your boat.

Og du klarer alltid å komme med noe negativt, uansett hva folk skriver. Spesielt til Fredrik90 som jeg oppfatter som en oppegående og hyggelig person som faktisk er hardbarka BMW-fan 8)

Hvorfor kan det ikke gå EN dag uten at folk skal komme med frekkheter osv? Synes det spesielt går utover Fredrik90 hver eneste gang! Som oftest så kommer dere med frekkheter når han faktisk skriver noe _positivt_ om en Bmw :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken her som har peiling på kor eg kan slipe E32/E34-nøkkelen min i Bergen?

Ein kompis av meg tok nøkkelen min og besøkte ei sjappe i Bergen, og dei klarte å slipe eine sida på nøkkelen, men den andre sida klarte dei ikkje å slipe pga nøkkelen ikkje hang fast i benken e.l .

Er folka i nøkkelsjappa heilt ubrukelige til å slipe E32/E34-nøkler, eller har dei dårlig utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken her som har peiling på kor eg kan slipe E32/E34-nøkkelen min i Bergen?

Ein kompis av meg tok nøkkelen min og besøkte ei sjappe i Bergen, og dei klarte å slipe eine sida på nøkkelen, men den andre sida klarte dei ikkje å slipe pga nøkkelen ikkje hang fast i benken e.l .

Er folka i nøkkelsjappa heilt ubrukelige til å slipe E32/E34-nøkler, eller har dei dårlig utstyr?

Jeg har fått kopi av min uten problemer. Må bare ha skikkelig utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...