wicky124 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Stor forskjell på slitte piggdekk og nye piggdekk.. Fulgte med nye vinterdekk til S-klassen, med klistremerker på og greier.. Hadde ikke hjerte til å nappe ut piggene, og siden det er meldt masse snø og shit fremover så måtte jeg bare slenge de på... Men merker at det er bortkasta med de midt i byen..knattrer og lager lyder all over..s-klassen er godt isolert så hører ikke så mye inni bilen, men med engang soltaket er på vipp så er det ett helvetes leven... Ikke får jeg solgt dem heller... 225/60-16 er vel ikke en normal dim (tror det var det...)
BimmerE46 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Stor forskjell på slitte piggdekk og nye piggdekk.. Fulgte med nye vinterdekk til S-klassen, med klistremerker på og greier.. Hadde ikke hjerte til å nappe ut piggene, og siden det er meldt masse snø og shit fremover så måtte jeg bare slenge de på... Men merker at det er bortkasta med de midt i byen..knattrer og lager lyder all over..s-klassen er godt isolert så hører ikke så mye inni bilen, men med engang soltaket er på vipp så er det ett helvetes leven... Ikke får jeg solgt dem heller... 225/60-16 er vel ikke en normal dim (tror det var det...) 60 profil er nok ikke så vanlig nei på 225 på personbil. Men finn.no er jo mulighetens marked. Vi selger sånne sjeldent i hvertfall.
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Jeg har 225/ 50 R17 på 325en, helt nye Hakka R piggfri. Har ikke satt dem på ennå da vintern så langt ser ut til å ha glemt oss her på Sørlandet Mange også som kjører vinter etter vinter på steingamle og utslitte vinterdekk i den troa at de er trygge fordi dem har jo tross alt vinterdekk på Lite vet de at Nye sommerdekk mange ganger er bedre enn slitte vinterdekk på vinterføre
wicky124 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 bare testa dekkene med fingern..pressa ned gummien..Volvoen og s-klassen har tilnærmet lik mønsterdybde men man merker godt at s-en har mykere gummi...
Kjexx Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Bruker du sånn maskin, Kjexx? Blir det ikke sykt glatt? Ekte Razor! Ikke ricer..
Kjexx Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Har et lite crush on e60.. Har ille lyst på en. Men tror det er lurt å vente litt.. Er bare 2,0ia som er billig og den faller nok fort i verdi..
Hawkon88 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Noen med hifi-interesse som har noen spennende på spotify å dele? Gjerne akustisk..
Kvasi Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Noen med hifi-interesse som har noen spennende på spotify å dele? Gjerne akustisk.. Denne er verdt å få med seg om du ikke vet om den allerede http://open.spotify.com/track/40krTfxpE4g2wuSRn1ubrs Og så syns jeg det er mye behagelig på denne: http://open.spotify.com/album/3iMgLMyrIlw1AIRlLfUF7u
Larsinnj Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Nytern: Skal du på konsert 2. april? Helloween og Gamma Ray spiller på rockefeller!
VegarVS Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Jeg har 225/ 50 R17 på 325en, helt nye Hakka R piggfri. Har ikke satt dem på ennå da vintern så langt ser ut til å ha glemt oss her på Sørlandet Mange også som kjører vinter etter vinter på steingamle og utslitte vinterdekk i den troa at de er trygge fordi dem har jo tross alt vinterdekk på Lite vet de at Nye sommerdekk mange ganger er bedre enn slitte vinterdekk på vinterføre ville satt de på nå!! natt til torsdag blir minusgrader.. de skal holde seg ut til neste uke. og til lørdag skal det snø!
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 ville satt de på nå!! natt til torsdag blir minusgrader.. de skal holde seg ut til neste uke. og til lørdag skal det snø! Ja jeg burde egentelig det Har satt på vinterdekka på E34en da vi skal til Hovden med den, så da har jeg en bil i tilfelle det plutselig skulle snø
Kjexx Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Noen som vet hva røntgen koster på volvat klinikken?
Anbefalte innlegg