Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Norsk Muntlig VG3 Studiespesialiserende eksamen må være noe av det tørreste jeg kan ha om..

Filmanalyse, Norsk språkhistore fra 1800 tallet og til idag..

Glemmer aldri vi måtte lese og tolke PAN av Knut Hamsund i tredjeplasse på videregående, DET var kjedelig det :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Muntlig VG3 Studiespesialiserende eksamen må være noe av det tørreste jeg kan ha om..

Filmanalyse, Norsk språkhistore fra 1800 tallet og til idag..

Glemmer aldri vi måtte lese og tolke PAN av Knut Hamsund i tredjeplasse på videregående, DET var kjedelig det :evil:

Går opp som privatist jeg, så slipper heldigvis det aller meste, men har analysert og tolket Et dukkehjem av Henrik Ibsen. Så jeg føler med deg :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde tatt alvorsord med de som lager læreplanene. Det er faktisk latterlig hvor mye av tiden som går med til svada som 99.8% kunne klart seg uten. Norge ligger langt nede på listen over bra skolesystemer, så hvorfor ikke bruke ressursene på å lære noe nyttig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Muntlig VG3 Studiespesialiserende eksamen må være noe av det tørreste jeg kan ha om..

Filmanalyse, Norsk språkhistore fra 1800 tallet og til idag..

Glemmer aldri vi måtte lese og tolke PAN av Knut Hamsund i tredjeplasse på videregående, DET var kjedelig det :evil:

Det er en lek i forhold til det jeg skal ha eksamen i på onsdag og torsdag. Da skal jeg nemlig ha tre eksamener, to på samme dag om to vidt forskjellige ting! Først eksamen i moderne verdenshistorie, 1815->, så blir det midtøsten + demokratiet i Athen. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hvem jeg stanga inn i rompa på istad :)

Selveste! :)

[ Bilde ]

:lol: lættis opplegg..kan ikke være skjult i en volvo engang :P

Men hmm...har jeg høyt montert bremselys? Det visste jeg ikke...rart...

Hårsveisen din er ikke til å ta feil av :) Kjørte bak deg i en E36 og blinka på deg i det du svingte av Schweigaardsgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Muntlig VG3 Studiespesialiserende eksamen må være noe av det tørreste jeg kan ha om..

Filmanalyse, Norsk språkhistore fra 1800 tallet og til idag..

Glemmer aldri vi måtte lese og tolke PAN av Knut Hamsund i tredjeplasse på videregående, DET var kjedelig det :evil:

Hvem er Hamsund? :lol:

Pan er for øvrig en bok å anbefale. Det samme kan sies om Sult og Markens grøde av samme forfatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er så gjennomtenkt enkelte ganger! :P

Kjøpte meg et på lagringsfelger tidligere i dag, å skulle ta ut penger for å betale de. Har ligget ute i hele dag å skrudd på delebilen, så var skikkelig gjennomfrossen. Det var 3-4 personer i lokalet hvor det står 2 stk minibanker som alle gir meg et meeeeget skeptisk blikk med det samme jeg gikk inn.. Med lua helt ned i øynene og en buff trukket godt opptil øynene. :P

I tillegg så står det 120705 Lars E. Gravdal på jakken min, så jeg så sikkert ut som en rømt innsatt på jakt etter penger.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Muntlig VG3 Studiespesialiserende eksamen må være noe av det tørreste jeg kan ha om..

Filmanalyse, Norsk språkhistore fra 1800 tallet og til idag..

Glemmer aldri vi måtte lese og tolke PAN av Knut Hamsund i tredjeplasse på videregående, DET var kjedelig det :evil:

Hvem er Hamsund? :lol:

Pan er for øvrig en bok å anbefale. Det samme kan sies om Sult og Markens grøde av samme forfatter.

Hvem er du for en type da? :P Måtte gjennom Sult da jeg gikk på videregående. Mæææd kjedelig bok assss.. Fant fort ut hva som fungerte dersom jeg ikke fikk sove hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...