Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fy faen. Var på byn i går. Husker alt utenom de siste 30min. På den tiden har jeg fått et sår i pannen og mobil og lommebok er borte. Om jeg er blitt slått ned eller bare gått på trynet har jeg ingen anelse om.

Forferdelig surt og miste alt, og vannvittig med stress etterpå.

Er vel igrunn kun din egen feil? Selv om sånt er surt....

Nja, litt min feil er det jo, men at folk ikke kan holde fingrene fra fatet er helt utrolig. Fant ut at jeg har fått hjernerystelse og da var det visst ikke så greit å kjøre bil, så det endte med en uke sykemelding...

Når man kommer til det punktet at man ikke kan gå beruset rundt i bergens gater uten å bli ranet, da er det noe feil.

Noen som vet hva som kan skje nå som noen har mitt personnr?

For eksempel opprette mobilabo i ditt navn, ta opp kredittlån.. har lest om folk som har opplevd dette og det kan bli et rent helvete.. så du bør følge med om du får brev som virker mistenkelig osv.

Om du får brev om at noen har utført kredittsjekk på deg, sjekk at det er firma som du har hatt noe med og gjøre i det siste.

Finst mange tips på nett :)

Men uten tvil noe som bør tas på alvor hvertfall. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på fylla ruslet jeg nedover Karl Johansgate relativt sliten og trøtt på vei til en kompis som skulle plukke meg opp. Jeg skjønte ikke hvor full/sliten jeg var før jeg la merke til at horer og langere peilet seg inn på meg når jeg gikk nedover.. 2 og to horer kom fra hver sin side, tok en arm hver og geleidet meg inn mot sidegatene..

Den hendelsen og at jeg i senere tid ofte får følelsen av når man er full at "nå hadde det vært fint med litt kroppskontroll". Gjør til at jeg ikke er så hard på flaska som jeg var før.. Mulig det er slik det er å bli voksen, jeg vet ikke. Har ikke følt meg beruset på alkohol nå på flere måneder og trives igrunn svært godt slik. Blir vel en tur med flaska noen turer denne måneden allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på fylla ruslet jeg nedover Karl Johansgate relativt sliten og trøtt på vei til en kompis som skulle plukke meg opp. Jeg skjønte ikke hvor full/sliten jeg var før jeg la merke til at horer og langere peilet seg inn på meg når jeg gikk nedover.. 2 og to horer kom fra hver sin side, tok en arm hver og geleidet meg inn mot sidegatene..

Den hendelsen og at jeg i senere tid ofte får følelsen av når man er full at "nå hadde det vært fint med litt kroppskontroll". Gjør til at jeg ikke er så hard på flaska som jeg var før.. Mulig det er slik det er å bli voksen, jeg vet ikke. Har ikke følt meg beruset på alkohol nå på flere måneder og trives igrunn svært godt slik. Blir vel en tur med flaska noen turer denne måneden allikevel :)

Med sånne tilstander hadde jeg ikke turt og vandra i oslo på kveldstid klin edru en gang.. :shock:

Glad jeg bor på landet :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster bare 500 da Tzunami :mrgreen:

Var på julebord med jobben, en kollega er russisk og vi støtte på noen russiske horer på en benk. Han forhandlet og forhandlet, tilslutt endte han opp med et knalltilbud mente han(betydlig drita) 8000,- for begge. Etter litt spørsmål og diverse rundt dette her spurte vi han da om hva det kostet med en for kvelden 4000,- skulle hun ene ha.

Selvfølgelig bare rør i fylla, var selvsagt ikke seriøst ment av noen av oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfart at det er vanskelig å få lukka dørene på E34 når det er så forbanna kaldt som nå, døra går bare inntil og liksom ikke i lås før etter iherdige forsøk. Slik skjer aldri på E90en... :-k

Sliter med å få nøkkelen inn i nøkkel låsen også, har kjørt på med låsolje så får se om det hjelper. Er litt over en uke siden jeg vaska bilen så jeg vet ikke om dette kan ha noe å si, skulle vel ikke ligge vann inni der ennå?

Hva bruker folk til å smøre lukkemekanismen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært heller sjeldent på fylla generellt etter at jeg fikk lappen :o

er ikke det at jeg mye heller vil ut og kjøre enn å drikke, men muligheten til å komme seg steder, og hjem igjen, uten å tenke på ekstreme taxiregninger er ganske betydelige :P så tar nok sin tid før jeg klarer å tømme det jeg sparer opp av øl og sprit i ny og ne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 skal ha varme i dørlåsene! Neste gang du sliter med å få i nøkkelen, holdt dørhåndtaket litt oppe :) Funka alltid på e34'n min.

Du slår forøvrig på taklyset i bilen for noen sekunder om du tar i håndtaket etter bilen er låst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...