Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

nettop det JEG skrev...godt folk skriver det samme...ure all welcome... :P

Du skrev så fort at det ble bare rot. Hvordan klarer du å stoppe på høyre side av bilen?

Retard! :mrgreen:

Får du motorstopp på en trafikkert mørk vei, så stopper du på HØYRE side av bilen... Så, for å spare på strøm mens du venter på veihjelp, så skrur du på VENSTRE parklys foran og bak :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop det JEG skrev...godt folk skriver det samme...ure all welcome... :P

Du skrev så fort at det ble bare rot. Hvordan klarer du å stoppe på høyre side av bilen?

Retard! :mrgreen:

Får du motorstopp på en trafikkert mørk vei, så stopper du på HØYRE side av bilen... Så, for å spare på strøm mens du venter på veihjelp, så skrur du på VENSTRE parklys foran og bak :)

Du photoshoppe quoten as!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da rart? Har ikke slitt med det problemet før pga. kulde, Merca har dyppvarmer i spylervæsketanken, altså en sløyfe fra kjølekretsen går gjennom tanken slik at den holder en god driftstemp :)

Jeg har savnet denne geniale fasiliteten helt siden jeg solgte min W124 i 1993. Jeg har faktisk vurdert å få laget en spesialløsning til min E46. Det er god plass på siden foran i motorrommet på en E46 med rekkefirer... :)

Nå er det sannelig skikkelig vinter her i Danmark også... 9,5 kuldegrader utenfor... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda...bortkasta å vaske volvoen igår..tenkte superkulda og tørre veier ville vare ut uka... nå er det bare sørpe og møkkete som faen på veiene...

Her er det snø og asfalt her, tendenser til og være glatt, men ellers fine veier :)

Bedre en på lenge egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min å ser ikke ut, men kan ikke vaske føre det blir litt mildere i været føler jeg, er 14 minus ute nå, får velte til det kommer under 10 :P

Kom forresten over en fin 5`er her, 520 med 170hk og M5 look,

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... RONT_CLICK

Fjerne det svarte på panseret og fangeren, så synes jeg dette ser ut som en veldig fin bil egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nydelig føre når jeg kjørte til jobb idag tidlig, nå er det bare saltsuppe i Oslo og omegn.

Satser på at det er sladdeføre hjemme :D

Hiace med 4x4 er egentlig ganske morsom på sideveiene nå.. :twisted:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...