Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke rart varmepumpa funka dårlig i garasjen :lol::lol:

[ Bilde ]

jeg gnudde bare inn isolasjon overalt inni der, problem ?

I utgangspunktet, nei.

Etterisolering av utedel er ganske kurant; dyrere varmepumper kommer f.eks. ferdig isolert.

Skrevet
leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. :)

Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? :?

Skrevet
leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. :)

Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? :?

Hehehe... det får vi endelig håpe... :)

Skrevet

Eller å Twittre :P

Skrevet

Eller å Twittre :P

Jeg er på Twitter, men jeg twittrer ikke (gidder ikke)... :roll:

Skrevet

Men det skal sies at bilen var pen, tar bare 3 timer, så er du kvitt all driten han har samla sammen i mange år.

Helgens investering, lettjente penger........

537506_10152330832925183_81665596_n.jpg

Skrevet
Når det er sånn lite servo olje lyd uten at det er lite servo olje, er det da pumpa som holder på å gå fisføyken?

Pumpa lever på siste rest :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...