Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Ikke rart varmepumpa funka dårlig i garasjen [ Bilde ] jeg gnudde bare inn isolasjon overalt inni der, problem ? I utgangspunktet, nei. Etterisolering av utedel er ganske kurant; dyrere varmepumper kommer f.eks. ferdig isolert.
Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene?
Kjexx Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Når det er sånn lite servo olje lyd uten at det er lite servo olje, er det da pumpa som holder på å gå fisføyken?
Fredrik Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? Hehehe... det får vi endelig håpe...
koll Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 leste på twitter her om dagen fra Oslo politi: "vi salter ikke da det er for kaldt ute"... da ble jeg litt glad.. Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? Hehehe... det får vi endelig håpe... Eller å Twittre
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Her var det en god del Jalla.. stakkars e39 (min mening) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38772039
Fredrik Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Burde ikke politiet uansett være opptatt av helt andre oppgaver enn å salte veiene? Hehehe... det får vi endelig håpe... Eller å Twittre Jeg er på Twitter, men jeg twittrer ikke (gidder ikke)...
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Jeg er på Twitter, men jeg twittrer ikke (gidder ikke)... +1
Kvasi Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Her var det en god del Jalla.. stakkars e39 (min mening) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38772039 Skippa gjennom bildene av utsiden og syntes den var ganske fin, bortsett fra dekaltrimminga og speilene, men så dukka innsiden opp
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Her var det en god del Jalla.. stakkars e39 (min mening) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38772039 Skippa gjennom bildene av utsiden og syntes den var ganske fin, bortsett fra dekaltrimminga og speilene, men så dukka innsiden opp haha insiden var klart værst, men jeg skimta jalla allerede fra første bilde, SE de skiltholderne..
316 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Men det skal sies at bilen var pen, tar bare 3 timer, så er du kvitt all driten han har samla sammen i mange år. Helgens investering, lettjente penger........
Hawkon88 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Jeg syns det beste er at han har montert fothvileren opp ned..
-Roger- Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Jeg syns det beste er at han har montert fothvileren opp ned.. Ja, det la jeg også merke til
M|Fjeld Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Når det er sånn lite servo olje lyd uten at det er lite servo olje, er det da pumpa som holder på å gå fisføyken? Pumpa lever på siste rest
Anbefalte innlegg