Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Viktig å takke! Sjøl om folk sier" treng ikke å takke alle" e e en hyggelig kar som lika å være vennlig :) men tror du at det er det der? Er det noe som kan manipulere dynamoen å ikke virke ? Ilag med der kontakta til motorkontakta var, så var der også et rele, som ligger på samme plass som motorkontakta inn til hjerna, den hadde jeg heller ikke på 2litern, så e lure på om det er noe som gjør at den ikke lada. Å i går, så fikk jeg en slik lampe opp, dårlig bilde men sirkel med prikker rundt, hva betyr det? Tror det er siden da den ikke har lada!

65f4oyfqsn87z98c8lug.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant: http://www.dagbladet.no/2012/12/11/tema ... /24782075/
- De fleste bilene vil få et større bruksfradrag enn i dag, og særlig vil det gjelde biler mellom 15 og 30 år.

Posta den i stad. :) nice

Dritbra! Jeg liker 90-talls biler best (alle barndommens drømmer er fra 90-tallet!).

Men kan man noen sted se hvor mye man eventuelt vil spare? Ingen grunn til å rope hurra hvis man sparer 5000 kr. av totalt 200.000 kr. i avgift ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke grunnen er at de fleste nå velger alternativ beregning på såpass "gamle" biler, noe de somregel sparer på. Med de nye "reglene" vil man muligens ikke spare så mye på alternativ beregning lengre slik at folk ikke tar sjansen på å benytte seg av dette (ettersom man må betale mer i avgift om den alternative slår feil), og staten har fått inn noen kroner ekstra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke grunnen er at de fleste nå velger alternativ beregning på såpass "gamle" biler, noe de somregel sparer på. Med de nye "reglene" vil man muligens ikke spare så mye på alternativ beregning lengre slik at folk ikke tar sjansen på å benytte seg av dette (ettersom man må betale mer i avgift om den alternative slår feil), og staten har fått inn noen kroner ekstra. :)

Ja, skal inntektene gå ned et sted, må de opp et annet sted, sånn har det alltid vært med avgifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...