Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm... 3 varmegrader her i Århus og det morsomme hvite pulveret er borte... :(

Er noe av det samme her også, og mye regn som skaper elendige kjøreforhold på sideveiene :evil: I dag er det kun firehjulstrekk som nytter... :roll:

Pluss 5 her og det hvite holder fortsatt stand.

En morsom dag med firehjulstrekk på sideveiene. :)

Skrevet

Noen som har peiling på toll og greier? Lurer på om søstera mi sende meg en liten elektrisk bil(for ungen) fra england som koster 1500kr til Norge blir det belagt moms og toll, evt mva?

Skrevet

Normalt er grensen på 200,-, mens den på gaver er 1000,-. Om hun pakker den inn og setter en verdi på feks. 8-900kr skal det mye til for at den blir stoppet og avgiftsbelagt.

Skrevet

Spenningen er fin når den går. Ny dynamo. Lurer litt på om det er batteriet som har tatt livet av den forrige dynamoen.

Et to batterier på denne, og det er det andre som tar seg av oppstart. Denne avlesning er nok fra "komfortbatteriet". Tappes til 11.2-11.3v på ca. 10 min dersom restvarmen står på.

Skrevet

Er inge batteri som klarer og holde spenning helt på 12v lengre enn maks 20 min npr det er nytt, har vert på kurs med defa, og i følge han karen så slites batteri og det spiller ingen rolle hvor lang tid det går før spenninga ikke er på topp. Det som har noe å si er hvor land til det går til det er 50% igjen (11v)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...