Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

i innfestninga under spindelen der gjennomføringa er. Dersom du står på utsiden går det fint ja.

Ja, men det hjelper ikke :/

Temmelig frustrert, rikker seg ikke en mm.

Edit:

Snart at jeg setter alt på utenom vaier og får et verksted til å ta dette faenskapet :P

Hadde jeg hatt en varm garasje og bukk hadde det vært en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i innfestninga under spindelen der gjennomføringa er. Dersom du står på utsiden går det fint ja.

Ja, men det hjelper ikke :/

Temmelig frustrert, rikker seg ikke en mm.

Edit:

Snart at jeg setter alt på utenom vaier og får et verksted til å ta dette faenskapet :P

Hadde jeg hatt en varm garasje og bukk hadde det vært en annen sak.

hehe, men du må huske at ved slikt kan man slå en million ganger, men det hjelper ikke dersom man ikke slår hardt nok. Sier ikke at du skal stå med slegge, men med en god dor og ei grei klubbe går det somregel fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med Audi? Planlegger å selge Hiluxen på nyåret, å skaffe en ny bruksbil.

Har da sett litt på A8, eller S4/S6. Noen som vet sånn ca hvilken pris vi snakker i forsikring? :)

Usikker på hvilken motor som er best å ha i en A8, men i en eventuell S4 eller S6 vil jeg har 2,2tq. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

driver å vurderer e36 328 eller m3, noen synspunkter på hvor store forskjeller det er i kostnader på disse? Er m3'n mye dyrere å ha? (er snakk om 3 literen) :)

Stooor forskjell på 328 og m3! Lå endel billige godkjent ombyde m3'er på finn for en stund siden. Nå ebrake borte ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med F10/F11 som kunne sjekket hvordan, eller tatt et bilde av slangen som er til vinduspylern? i skjøten der hengsel til panser er? Min har løsna og ville ikke sitte der så måtte tape den sammen... Litt jalla mekk på gang der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med F10/F11 som kunne sjekket hvordan, eller tatt et bilde av slangen som er til vinduspylern? i skjøten der hengsel til panser er? Min har løsna og ville ikke sitte der så måtte tape den sammen... Litt jalla mekk på gang der..

Det er for dårlig at den løsner på en så ny bil... :? Mekke å jalle er ikke noe man må forvente å gjøre på en F10, da skal jo alt virke #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...