Eksos Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Trist syn ved 7.40Forøvrig mye rar kjøring Surt med den 1 M'en.... Heldigvis klarte E34'n seg om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 i innfestninga under spindelen der gjennomføringa er. Dersom du står på utsiden går det fint ja. Ja, men det hjelper ikke :/ Temmelig frustrert, rikker seg ikke en mm. Edit: Snart at jeg setter alt på utenom vaier og får et verksted til å ta dette faenskapet Hadde jeg hatt en varm garasje og bukk hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 i innfestninga under spindelen der gjennomføringa er. Dersom du står på utsiden går det fint ja. Ja, men det hjelper ikke :/ Temmelig frustrert, rikker seg ikke en mm. Edit: Snart at jeg setter alt på utenom vaier og får et verksted til å ta dette faenskapet Hadde jeg hatt en varm garasje og bukk hadde det vært en annen sak. hehe, men du må huske at ved slikt kan man slå en million ganger, men det hjelper ikke dersom man ikke slår hardt nok. Sier ikke at du skal stå med slegge, men med en god dor og ei grei klubbe går det somregel fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Adrian Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hei, driver å vurderer e36 328 eller m3, noen synspunkter på hvor store forskjeller det er i kostnader på disse? Er m3'n mye dyrere å ha? (er snakk om 3 literen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg bygde nettop om til 328, å det går jo "greit" unna.. Men drømmen e jo m5, eller e36 m3 3,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hør med Dirty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Noen her som har erfaring med Audi? Planlegger å selge Hiluxen på nyåret, å skaffe en ny bruksbil. Har da sett litt på A8, eller S4/S6. Noen som vet sånn ca hvilken pris vi snakker i forsikring? Usikker på hvilken motor som er best å ha i en A8, men i en eventuell S4 eller S6 vil jeg har 2,2tq. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 hvilken mod hilux er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Pris du tenker for den? 3 eller 5 seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hei,driver å vurderer e36 328 eller m3, noen synspunkter på hvor store forskjeller det er i kostnader på disse? Er m3'n mye dyrere å ha? (er snakk om 3 literen) Stooor forskjell på 328 og m3! Lå endel billige godkjent ombyde m3'er på finn for en stund siden. Nå ebrake borte ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Pris du tenker for den?3 eller 5 seter? Har ikke sett for meg pris enda. De holder seg jo rimelig godt i pris disse. Er 5 seter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Noen med F10/F11 som kunne sjekket hvordan, eller tatt et bilde av slangen som er til vinduspylern? i skjøten der hengsel til panser er? Min har løsna og ville ikke sitte der så måtte tape den sammen... Litt jalla mekk på gang der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Sånn grovt anslag, 20000 50000 eller 100000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Noen med F10/F11 som kunne sjekket hvordan, eller tatt et bilde av slangen som er til vinduspylern? i skjøten der hengsel til panser er? Min har løsna og ville ikke sitte der så måtte tape den sammen... Litt jalla mekk på gang der.. Det er for dårlig at den løsner på en så ny bil... Mekke å jalle er ikke noe man må forvente å gjøre på en F10, da skal jo alt virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg