Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kult når man "vinner" da 8)

Blir fort bortskjemt med 265 hester og 560 nm i den andre bilen

Ja, si meg. Er det målte eller påståtte tall du refererer til her?

gidd i kveruler litt til da..

sett over 300hk blitt tatt ut av den motoren med bare eksos og tuning av hjerne. så burde absolut ikke være umulig med 265.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si meg. Er det målte eller påståtte tall du refererer til her?

Selvsagt er det målte tall. Tror ikke folk helt er klar over hvor mye hester det kan hentes ut M57 motorene....

Geniale motorer, solide, sterke, stillegående og drivstoff vennlige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si meg. Er det målte eller påståtte tall du refererer til her?

Selvsagt er det målte tall. Tror ikke folk helt er klar over hvor mye hester det kan hentes ut M57 motorene....

Geniale motorer, solide, sterke, stillegående og drivstoff vennlige :D

Spurte pga at jeg lurte på hva motoren har på lur, ikke for å slenge dritt til deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kult. Så lenge du kan åpne med nøkkel, trenger du ikke strøm. Sentrallåsen fungerer riktig nok ikke..

Hmm, lurer på om E28en kan åpnes uten strøm (er sentrallås på den).

nyere bil bør ikke sto uten strøm over lengre tid, helst alltid strøm, og gjerne med en vedlikeholdslader ;)

da har du løst det problemet :)

Ikke alltid man har mulighet til vedlikeholdslader ;p Den står ute...

Men ja, ser den, at nyere bil bør ha strøm hele tiden.

Jepp, den låser uten strøm, og du trenger ikke vedlikeholdslading heller, er ikke stort md elektronikk i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si meg. Er det målte eller påståtte tall du refererer til her?

Selvsagt er det målte tall. Tror ikke folk helt er klar over hvor mye hester det kan hentes ut M57 motorene....

Geniale motorer, solide, sterke, stillegående og drivstoff vennlige :D

Det stemmer, det der er egentlig et veldig beskjedent effekt uttak :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si meg. Er det målte eller påståtte tall du refererer til her?

Selvsagt er det målte tall. Tror ikke folk helt er klar over hvor mye hester det kan hentes ut M57 motorene....

Geniale motorer, solide, sterke, stillegående og drivstoff vennlige :D

Det stemmer, det der er egentlig et veldig beskjedent effekt uttak :lol:

Så når man drar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørt en xc90 i dag.. Noen som har kjørt både den og x5 som har noen formening om hvilken av de som er lugnest`? Denne er da 2.4d 07 mod med alt utstyr - elseter med memory og soltak. De eneste kriteriene jeg har.. :P

Mtp verkstedsregninger så anbefaler jeg deg x5, vet ikke mye om den, men vet nok om xc90 til at jeg ikke kan anbefale den, rent økonomisk :P

men for all del, det er en fin bil å kjøre, godt med comfort, og D5'n er en god motor til bilen

Nå snakker vel Kjexx om en 07-versjon her, så den er forhåpentligvis noe bedre en de første åra. XC90 er egentlig en fin bil, men alderen synes veldig godt når man sammenlikner den mot nye konkurrenter.

F.eks så skal min neste bil ha integrert bluetooth handsfree.

XC90 kom vel på markedet i 2003, og det begynner å bli noen år siden. Så skal jeg ha Volvo sux nå ville det blitt xc60, som faktisk er en meget fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at XC90 hadde mye girkasse trøbbel, men tror det var på de tidligere utgavene. Det samme gjaldt vel X5, om jeg ikke tar feil. Tunge biler begge to, og tror at problemene var spesielt utbredt på de bilene som hadde trukket litt henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og hjelper en kammerat og bygger litt bil her, skal en 2JZ ned i bilen, men hadde en saab 2.0 Ecotech liggende bak låven.

Så klarte ikke dy oss, måtte bære den inn og sette den inn.

La bilde på facebook, og det var mange som ville si noe om den sammenligningen her.

9nmadgeizmtvvqhqqo71.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...