Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var og kjøpte barnevogn igår... Den passet IKKE i volvoen... Måtte ta av selve kurven/bag-tingen..da gikk understellet inn men da var det ikke plass til noe annet i bagasjerommet.. La kurven inn i baksetet og den tok vel 60% av bredden.. Så her må jeg nok dessverre ty til steget og få meg en stv... en mercedes...verdens beste bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å tenker litt for meg selv.. om jeg ikke får solgt Minien før Mars..

skal jeg da bytte den inn i en F20? de har overraskende god plass!

får låne en med meg hjem å se om vi får inn barnevogna..

JA!!! En med M-sport og i Estoril blå 8) Perfekt familie bil for en liten familie :)

hehe, det er nok litt over min prisklasse ;) men den som går rundt her i distriktet er helt rå!

blir nok en 116d med greit utstyr og urban line tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 har ikke no større plass enn volvoen/s-klassen..og med selve vogna i baksetet, samt barnesete så er det null plass til noe annet...

Hvitt skinn, chrome spoke felger med hvite dekksider, cabriolet kalesje... og STOR!!

Hva med en senere W211 stasjonsvogn med facelift (2006-09)... de er iallefall store nok og etter min mening finere enn E61... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 har ikke no større plass enn volvoen/s-klassen..og med selve vogna i baksetet, samt barnesete så er det null plass til noe annet...

Hvitt skinn, chrome spoke felger med hvite dekksider, cabriolet kalesje... og STOR!!

Hva med en senere W211 stasjonsvogn med facelift (2006-09)... de er iallefall store nok og etter min mening finere enn E61... :)

Ja s211 er stor nok og ganske elegant i designet...Men den er faktisk mindre enn s210 i bagasjen utrolig nok... Men som sagt, må få solgt volvoen før vi tenker stv.. ikke lett dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært forholdsvis forsiktig med vår, ihvertfall ikke behandlet den uforsiktig, og der er hele vippemekanismen til skyggen knekt på den ene siden, slik at den er løs og ikke holder skyggen skikkelig oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er nok litt over min prisklasse ;) men den som går rundt her i distriktet er helt rå!

blir nok en 116d med greit utstyr og urban line tenker jeg :)

Det er jo uansett en tøff liten familiebil da, men M-sport koster da vel ikke så mye ekstra :wink:

Har sett den F20 du mener, den er gørr tøff synes jeg 8)

Hva med en senere W211 stasjonsvogn med facelift (2006-09)... de er iallefall store nok og etter min mening finere enn E61... :)

Finere enn E61 med M-sport? Der er virkelig smaken som baken altså :) Selv med AMG pakka så blir 211 alt for Taxi for meg, men pen og elegant er den jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...