Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har nok en gang en eller annen som er hos naboen parkert og blokkert min innkjørsel igjen, så når jeg kom hjem i stad og ikke fikk bilen inn på plassen min så har jeg nå parkert vedkommende skikkelig inne... :evil: Han har fått advarsler før mot å blokkere innkjørselen vår slik, svigerfar var ganske krass mot ham sist gang han parkerte her!

Så nå sitter jeg bare her i stua venter og "gleder" meg til det ringer på døra :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kosta skvettlappene dine fish? Og monteringa var rimelig rett frem? :)

Mener det var rundt 350,- for paret. Enkelt og greit å montere.

Fra hvor da? eBay? Vurderer å kjøpe dette når jeg kjøper meg en 1'er selv.

Jeg kjøpte mine på GS når dem hadde vårkampanje. Men som nevnt over her så er dem nok billigere å skaffe andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men enkelt å ta av og på igjen, eller blir det permanent?

De er såpass pene at det er ikke noe vits å ta av. Men hvis du vil så er det mulig. Du må bare belage deg på å kjøpe nye plastklips hver gang du tar av og på (foran). Noe ala dette.

mdjx4smpvrkq6hnrtqxe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvettiser er tingen (spesielt foran). Jeg har alltid hatt skvettiser på E46´en... :P

Kunne tenkt meg originale slike bak på E34en min, eller er det å dra original/gubbe strikken litt langt? :wink:

Ja!... Hvis bilen er uten rust og fin på de områdene skvettlappene beskytter ville jeg ikke ha ettermontert skvettlapper på din E34. Din klassiker fremstår mye finere helt original... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har nok en gang en eller annen som er hos naboen parkert og blokkert min innkjørsel igjen, så når jeg kom hjem i stad og ikke fikk bilen inn på plassen min så har jeg nå parkert vedkommende skikkelig inne... :evil: Han har fått advarsler før mot å blokkere innkjørselen vår slik, svigerfar var ganske krass mot ham sist gang han parkerte her!

Så nå sitter jeg bare her i stua venter og "gleder" meg til det ringer på døra :twisted:

Hahaha føler med deg :D det er noen som er på besøk oss naboen nå som har greid å parkere midt forran oppgangen til huset vårt #-o har akkurat samme problem. Fol i gata her jeg bor parkerer også midt på en parkeringsplass der det kunne vært plass til 2 biler visst det ikke hadde vært ett kvinnfolk som parkerte bilen, vi sliter med at det er lite parkeringsplasser og det hjelper ikke på at folk parkerer så dumt at de tar 2 plasser på 1 bil.

Jeg blir så sykt oppgitt at deter mulig. Nei egen garasje og enebolig er tingen for de som har det misunnelig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...