Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ABC... og airmatic... nicenice komfort og stivstiv i svinger :P hva skal man da med ettermonterte saker...

Kan du ta ett bilde hvor den er sluppet maks ned?

Hadde vært kult å se hvor langt ned de går

Det derre airmatic fra mercedes har jeg dårlig erfaring med, gled deg til du ser regningen når det har gått i stykker :lol:

veeeel... Derfor man skal kjøpe bil der airmatic-ting er byttet...er forresten ikke dyrt for deler så lenge man vet hvor man skal lete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger sinnsykt mine delskinn-seter, siden de hverken er kalde om vinteren, eller varme om sommeren som skinn er. Ikke blir en klam i rassen av å sitte lenge i de heller.

E39 er herlig komfortabel, men blir nok kraftig banket av E6x.

Klam i rassen? har du ikke kjøling i setene? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ABC... og airmatic... nicenice komfort og stivstiv i svinger :P hva skal man da med ettermonterte saker...

Kan du ta ett bilde hvor den er sluppet maks ned?

Hadde vært kult å se hvor langt ned de går

Fra:

tuc1o8e7zsj4vldawi06.jpg

Til:

ervvt1wg20l09t1ew5su.jpg

ir30mnnt2axpskfcv58h.jpg

Hadde vel 4-5cm til å gå på faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle prøvd comfort setene i skinn som står i E34en min, DET er kjørekomfort det :D Hadde aldri trodd at en så gammel bil skulle være så herlig god å kjøre :)

Kjørte østfold-kristiansand forrige lørdag med e34'n min med org stoffstoler, ble litt gæren i ryggen etterhvert, men de var nok greit nedsitti.

Kjørte samme tur idag, (sitter på ferga i horten til moss nå forøvrig) men har byttet til skinnstoler framme (ikke sport, så er vell comfortstoler, med midtarmlene) og er ganske fin i ryggen ennå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva forskjellen på sideskjørtene til E82, mener da M Aerodynamics package kontra "basic". Ser ikke noe bilder som indikerer at det er forskjell på disse 2 sideskjørtene, kun prisen! Men ser man på Performance sideskjørtet har den annet design med slike luftehøl.

Basic: 51777046347

M-sport: 51778037453

Performance: 51770442891 (kit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I E30 tenkte jeg alltid "kræsjer jeg, dør jeg". Pinglepaneler. Var overbevisende skrudd sammen, da.

Setene i E28 har (relativt) overlegen comfort! Baksetene med fjæring får kompliment fra passasjerer hele tiden.

Tror ikke e28n tåler så forfærdelig mye mer.

E28 baksetene, og forøvrig framstolene (nonsport) er helt forfærdelig spør du meg:p spesielt baksetene, er ALT for myke, spesielt om en skal litt langt, og har litt stivt understell, spretter å gynger noe helt forfærdelig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på bilder og tenker litt... Er jo ganske allmenn kunnskap at enkelte eldre biler (E34 osv.) Ble laget med større hjulbuer forran. Men er det noen som kan si meg hva som er grunnen til dette? :)

Årsaken er at forhjulene skal kunne svinge helt ut til siden samtidig som fjæringen belastes (maksimal kompresjon) uten at forhjulene slår opp i forskjermene/hjulbuene. Denne utfordringen har man ikke bak og f.eks Citroën utnyttet dette mhp. luftmotstand på bl.a DS, CX og XM modellene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle prøvd comfort setene i skinn som står i E34en min, DET er kjørekomfort det :D Hadde aldri trodd at en så gammel bil skulle være så herlig god å kjøre :)

M5 stolene er nå 100 ganger bedre, både på utseende og komfort syns jeg

Det er mulig, synes selv disse er litt mer harde :? Men kan uansett ikke ha M5 stoler i min ikke så veldig spreke originalcruiser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva forskjellen på sideskjørtene til E82, mener da M Aerodynamics package kontra "basic". Ser ikke noe bilder som indikerer at det er forskjell på disse 2 sideskjørtene, kun prisen! Men ser man på Performance sideskjørtet har den annet design med slike luftehøl.

Basic: 51777046347

M-sport: 51778037453

Performance: 51770442891 (kit)

Uten at jeg kan garantere at dette stemmer..

Basic; Profilen går rett hele veien mellom hjulene.

d5n15s1sp0qnsrccypcf.jpg

M-Sport; Profilen bøyer av under frankant av døra og ned.

071hmsrl7l228fidr6q5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...