Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva forskjellen på sideskjørtene til E82, mener da M Aerodynamics package kontra "basic". Ser ikke noe bilder som indikerer at det er forskjell på disse 2 sideskjørtene, kun prisen! Men ser man på Performance sideskjørtet har den annet design med slike luftehøl.

Basic: 51777046347

M-sport: 51778037453

Performance: 51770442891 (kit)

Uten at jeg kan garantere at dette stemmer..

Basic; Profilen går rett hele veien mellom hjulene.

[ Bilde ]

M-Sport; Profilen bøyer av under frankant av døra og ned.

[ Bilde ]

Du er en knupp. At jeg ikke så dette sjæl ;) Da er spørsmålet... (har m-sport i dag).

Performance

5339828683_077cca2f4e_o.jpg

eller m-sport?

071hmsrl7l228fidr6q5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E82 er tøff... sort of modern E30... 8)

Jepp. :)

e82 er en bil som hadde vært perfekt som nummer-to bil for min del, og er definitivt en bil jeg gjerne kunne tenkt meg. "Dessverre" så var minste bensinalternativ 125i (3.0 liter) ved lansering, noe som gjør at den blir ganske kostbar. :( Senere kom riktignok 120i, men det er liksom ikke helt det samme med en firer, i tillegg til at disse er såpass nye at de også koster sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sansen for 1-serien og kunne godt tenkt meg en med tid og stunder. En liten go-cart med litt motor høres veldig artig ut ;)

Ble forøvrlig tatt igjen av en helt ny 1-serie for noen uker siden og den holdt greit følge selv under forbikjøring. Ser veldig bra ut disse i virkeligheten og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på bilder og tenker litt... Er jo ganske allmenn kunnskap at enkelte eldre biler (E34 osv.) Ble laget med større hjulbuer forran. Men er det noen som kan si meg hva som er grunnen til dette? :)

Årsaken er at forhjulene skal kunne svinge helt ut til siden samtidig som fjæringen belastes (maksimal kompresjon) uten at forhjulene slår opp i forskjermene/hjulbuene. Denne utfordringen har man ikke bak og f.eks Citroën utnyttet dette mhp. luftmotstand på bl.a DS, CX og XM modellene... :)

Se der ja, var noe slik jeg tenkte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sjekker registreringsnummeret hos f.eks. Mekonomen står det førstegangsregistrert i Norge.

Takk, ser også at det står "nei" under importert hos Mekonomen. Uansett så fant vedkommende et stempel/skriv i den mappa som følger bilen hvor det stod at den var solgt ny i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...