Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Neste gang jeg handler bil er det meg revnende likegyldig hvordan den ser ut, jeg har to krav!

1: Sprek

2: Driftsikker

:D

Blir Lexus LFA da? :)

Haha, hadde det bare vært så vel!

Eneste muligheten jeg har til å eie en "superbil" er om denne settes i produksjon; lada_revolution_3_main630-1004-636x360.jpg

Lada :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror derfor jeg går for 528ia. Mulig det er en tørst bil, men gud for en herlig motor de bilene har.

Brukt bensin for ca 4000 pr mnd i etpar år nå og må si at det er en utgift jeg mer enn gjerne justerer ned.

Tja, nå er det mulig litt forskjell mellom E39 528 og E30 325IX med tørst turbo.

Med faceliften forsvant 523i og 528i til fordel for 525i og 530i. 520i fikk 2.2-liters motor med 170hk mot tidligere 2-liters med 150hk.

Nå kan det hende det hende det snek seg noen 528i ut av samlebåndet i overgangen, men det er isåfall det eneste.

Hmm, da lurer jeg på om det blir preface 523 / 528. Ser at man får disse tl rundt 60 000 i forhold til 525 facelift som ligger på 110+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå er det mulig litt forskjell mellom E39 528 og E30 325IX med tørst turbo.

Det er sant, og før den hadde jeg en diesel som brukte enda mer.

Jeg er ingen professor men mener allikevel å se visse sammenhenger, og vekt/effekt er en av de jeg er overbevist om kan måles på forbruksregningen i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awt, ja kunne forsåvidt droppet å påkoste bilene noe, og kun spare. Men skilter er alikevel ikke noe jeg MÅ ha med det første, det hadde vært veldig fint, men jeg får tilgang på verkstedskilter på nyåret etterhvert, så da vil jeg heller ha 2 fine biler som jeg er fornøyd med, enn å spare penger på konto;)

Men for å ha sagt det, så blir det ikke vanvittige summer lagt inn i bilene, her er det snakk om veeldig gode priser;) kan jo nesten ikke si nei til proff helfoliering med 3m scotchprint til ca 4000? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har automat på min, og syns det er helt herlig. Girer helt silkemykt, men nå var min girkasse riktignok ny i 2006. :)

Men få tak i en med steptronic om dere går for automat, virker så utrolig trist med helt vanlig automatkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...