Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva da? E34? E90? E30?

Lite som slår en slik bil uansett hvordan man vrir og vender på det... Ja man kan kjøpe en ny bil til samme prisen men lite som gir deg samme glede...tro meg...

Tja en E24 M635CSI eller en 67 Camaro SS i samme stand som Merca over her vil jeg påstå er like rått 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud.

Hvorfor kan ikke parts & retards ha lagerstatus? Veldig irriterende å bestille ting fra norske sider for å få det kjapt, så får man mail om at "dette må bestilles og vil ta 2 uker" :applause:

Kan jo like greit begynne å bestille alt fra det O store utland og spare meg for mellomlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? E34? E90? E30?

Lite som slår en slik bil uansett hvordan man vrir og vender på det... Ja man kan kjøpe en ny bil til samme prisen men lite som gir deg samme glede...tro meg...

Tja en E24 M635CSI eller en 67 Camaro SS i samme stand som Merca over her vil jeg påstå er like rått 8)

En E24 M635CSI ligger i samme prisleie urestaurert, vil inneholde noen skavanker selvfølgelig.

Jeg er enig i at E24 kan være morsomt, men jeg er helt sikker på at Merca hadde gitt meg mye mer glede! Har lenge linket til denne bilen på dette forumet og er bryllupsbil nr.1 i mine øyne.

En E24 er ikke på langt nær så eksklusiv og understellet kan ikke sammenlignes med dagens biler til tross for at det var relativt moderne da det kom om det er en sportsbil man er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke biler i samme prisklasse det var snakk om i utganspunktet, men om at man ikke ble mer konge på veien enn i den Merca. Da svarte jeg at det finnes råere biler å bli sett i, uansett pris og årsmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke biler i samme prisklasse det var snakk om i utganspunktet, men om at man ikke ble mer konge på veien enn i den Merca. Da svarte jeg at det finnes råere biler å bli sett i, uansett pris og årsmodell.

Veldig enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud.

Hvorfor kan ikke parts & retards ha lagerstatus? Veldig irriterende å bestille ting fra norske sider for å få det kjapt, så får man mail om at "dette må bestilles og vil ta 2 uker" :applause:

Kan jo like greit begynne å bestille alt fra det O store utland og spare meg for mellomlegget.

Jeg bestiller det jeg kan utenlands. Ikke noe poeng i å handle fra norske firmaer med mindre man virkelig må, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? E34? E90? E30?

Lite som slår en slik bil uansett hvordan man vrir og vender på det... Ja man kan kjøpe en ny bil til samme prisen men lite som gir deg samme glede...tro meg...

Tja en E24 M635CSI eller en 67 Camaro SS i samme stand som Merca over her vil jeg påstå er like rått 8)

Kremt.. 69 camaro rs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt.. 69 camaro rs. :)

Eller 69 Camaro Yenko..... 8)

Pass dere for svart 3 serie (E91) på E 18 i Vestfold :(

Går en på E18 mellom Arendal og Kr sand også, sort E91 325d M sport LCI. Skiltnummeret er PD37..... ett eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud.

Hvorfor kan ikke parts & retards ha lagerstatus? Veldig irriterende å bestille ting fra norske sider for å få det kjapt, så får man mail om at "dette må bestilles og vil ta 2 uker" :applause:

Kan jo like greit begynne å bestille alt fra det O store utland og spare meg for mellomlegget.

Er vel ikke værre enn å sende en mail og spørre om de har eller ei. Fått svar tvert de gangene jeg har lurt på noe, gjerne sent på kvelden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...