Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekket for irring i kontakten? Evt kabelen til kontakten? Ville ratt ut lykta, evt brettet bak hvis du har det, hvor pærene sitter, og sjekket kontaktene der;)

Klarte ikke se noe i går. Lykta lyste når jeg kobla den til på andre siden og. Får studere det litt til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpærene mine er H1 55w (dimmed headlights) og H7 55w(natt/kveldskjøringslys(?) og langlys). Ihvertfall, H1 er slike dagskjørelys har jeg konkludert med(nei det er ikke parklys om noen tror det, fordi dette er en annen pære igjen), mens H7 er en god del sterkere og er for natteskjøring og aktivering av langlys.

Spørsmål. Hva kan skje om jeg går opp til 100w pærer? Jeg kjøpte bare billige biltemapærer for 20-30,- i sommer, men i vintermørket er det ikke godt nok lys. Er snakk om H7-pærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpærene mine er H1 55w (dimmed headlights) og H7 55w(natt/kveldskjøringslys(?) og langlys). Ihvertfall, H1 er slike dagskjørelys har jeg konkludert med(nei det er ikke parklys om noen tror det, fordi dette er en annen pære igjen), mens H7 er en god del sterkere og er for natteskjøring og aktivering av langlys.

Spørsmål. Hva kan skje om jeg går opp til 100w pærer? Jeg kjøpte bare billige biltemapærer for 20-30,- i sommer, men i vintermørket er det ikke godt nok lys. Er snakk om H7-pærene.

De utvikler mer varme, og smelter lykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpærene mine er H1 55w (dimmed headlights) og H7 55w(natt/kveldskjøringslys(?) og langlys). Ihvertfall, H1 er slike dagskjørelys har jeg konkludert med(nei det er ikke parklys om noen tror det, fordi dette er en annen pære igjen), mens H7 er en god del sterkere og er for natteskjøring og aktivering av langlys.

Spørsmål. Hva kan skje om jeg går opp til 100w pærer? Jeg kjøpte bare billige biltemapærer for 20-30,- i sommer, men i vintermørket er det ikke godt nok lys. Er snakk om H7-pærene.

De utvikler mer varme, og smelter lykten.

Det jeg fryktet. Erfaringer med disse noen da?

http://www.bilxtra.no/hjem/bilutstyr/el ... n-max-100/

Står liksom ikke watt, så jeg blir litt skeptisk..

Eller ser litt på ebay... Og kom over noe, her ser vi at det bare er én tråd:

http://ebayimg.cndirect.com/newcdn/TK/0/TK0032-1.jpg

Mens på bilxtra sine så var det to:

http://www.bilxtra.no/sitefiles/site1/s ... -05-15.jpg

Så på biltema også, og der var det bare én.. finnes det forskjellige H7 pærer? :? Jeg blir forvirret...

Kanskje jeg tar helt feil? Kanskje H1 er natt/kveldslysene? Og H7 er dagskjørelysene?

yh09t75b29zbh76oi8yl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på US-style blinklys på Audien i dag. :P Er ikke ferdig, da jeg skal ha dem til å lyse hele tiden, men jeg har ikke fått tak i den modulen for å få de til å fungere som parklys og blinklys.. :P

Kommer vel etterhvert.

Må si jeg er overasket over draget i denne bilen! På 1500 rpm i 6.gear er det bare å gi gass, så skyter den fart nesten med en gang! Aldri kjent maken til bunndrag før jeg vertfall!

ea1mkkmdl62g3uhd6k7c.jpg

7sr9lc3nl7h21vgcit72.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ble den ja? ;) grattis! den kler US blink den her altså! ;)

Ble den ja! ;) Kjempefornøyd, da alt virker tight og fint, den går rimelig greit og bruker overraskende lite bensin. Ble jo fort litt variabel kjøring på tur hjem (Drammen-Værnes-Kyrksæterøra. Måtte til Værnes å hente bilen vi kjørte dit, så 14-15 mil tilbake igjen for å komme hjem..) Brukte ganske nøyaktig 1 liter per mil, noe jeg synes er rimelig med tanke på hvor godt den går! :P

Så den skal få seg en polering, ny voks og behandling av interiøret når våren kommer. ;)

Fredrik: Ja, det ser helt klart bra ut på Z4 og! :) Er greit mange biler som kler us-blink, men finnes jammen meg mange som ikke kler det og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...