Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kvasi, du må være helt feil skrudd sammen. Jeg finner alltid det jeg er ute etter på Schmiedmann og Koed, men aldri på GS.. :shock:

I doubledare ya, finn elektroventilen som styrer vacum til turboen på en E46 320D FL. Står på høyre innerskjerm sammen med et lite vacumreservoar.

Snakkes på onsdag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså heelt amazing hvor dårlige hjemmesidene til koed og schmiedmann er, leter etter en dings det tar 1 min å finne hos GS men ikkefaen om jeg finner den hos de to.

Kan umulig være god butikk..

Ja men finn delen på GS og tast inn delenr på Koed! Da finner du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p dere er ikke gode med andre ord:p OEM deler finner jeg alltid på bmwfans.info / realoem.com og plotter inn hos Koed, vet finner jeg det som regel hos GS, sjeldent jeg handler hos schmiedmann gitt:s :P

Jada det er ikke værre enn å lete det opp på realoem først, men da kunne de liksågodt bæsja i hele hjemmesiden og kun hatt en handlekurv. Det bør ikke være nødvendig å gjøre detektivarbeid først for å få lov til å bruke penger hos dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvasi, du må være helt feil skrudd sammen. Jeg finner alltid det jeg er ute etter på Schmiedmann og Koed, men aldri på GS.. :shock:

I doubledare ya, finn elektroventilen som styrer vacum til turboen på en E46 320D FL. Står på høyre innerskjerm sammen med et lite vacumreservoar.

Snakkes på onsdag :mrgreen:

Dette du snakker om? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Hva er så delenr? Som står på GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvasi, du må være helt feil skrudd sammen. Jeg finner alltid det jeg er ute etter på Schmiedmann og Koed, men aldri på GS.. :shock:

I doubledare ya, finn elektroventilen som styrer vacum til turboen på en E46 320D FL. Står på høyre innerskjerm sammen med et lite vacumreservoar.

Snakkes på onsdag :mrgreen:

Dette du snakker om? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Hva er så delenr? Som står på GS.

Jepp. Fikk låne en ny sånn på BMWsjappa her i dag etter diagnose og bilen ble bra. Delenr står på eska så er ikke såå vanskelig å finne den, men det forandrer ikke på at nettsjappa til koed er jækla dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda tilgode å finne ut hvordan man søker på delenummer hos GS (om det i det hele tatt er mulig), så den blir lite brukt. Kategoriinndelingen på uoriginale deler er også helt uten logikk med masse tomme underkategorier og annet vas. Schmiedmann sin nettside fatter jeg enda mindre av, mens jeg er ganske fornøyd med Koed sin. Den helst skulle hatt en modernisering, men den er enkel og oversiktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...