Fredrik Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 sært Men nå tror jeg ikke denne skal ha turtelleren slik, da tallene er opp ned :S Dette er helt korrekt og av samme årsak har 911 alltid turtelleren i midten av instrumentpanelet. På den måten skygger rattet minst mulig for telleren. At turtelleren er skjev på denne bilen er nok en hjemmesnekret spesialløsning. På 924 er ikke turtelleren skjev, men den har det høyeste turtallsområdet inn mot senteret av instrumentpanelet. Årsaken er den samme som på 911 iom. at man på den måten sikrer at rattet skygger for minst mulig av den viktige delen av turtelleren. Selv en 924 skal jo kjøres det remmer og tøy kan holde til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Tøft at de faktisk har gjort ting litt sært, spesielt når det er for en god grunn! og det vil jeg jo påstå at dette er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Arendal, 528, m52b28 ahaa.. så blei du ikke med på en kebab!!?? Ankom arendal 0230..så litt på bylivet... og dro hjem igjen til oslo... ahaa.. da lå jeg å sov gitt! fornøyd med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jada superfornøyd Begynt å skru så vidt på den nå..blir bra til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 say what? wicky wick fornøyd med en 5'er? tror verden er på vei mot et vendepunkt nå! plutselig blir gangstere snille, politikere gjør hva de lover, og wicky liker 5'ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 say what? wicky wick fornøyd med en 5'er? tror verden er på vei mot et vendepunkt nå! plutselig blir gangstere snille, politikere gjør hva de lover, og wicky liker 5'ere hehe 528ia er helt kurant bil Ok utstyrt og komfortabel..Bensinforbruket er jeg vant med så... Men nei, jeg har ikke konvertert over til femmerligaen.. kun kjøpt siden jeg fikk den billig...Kosta mindre enn felga til m5 din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 hvor i arendal henta du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 I arendal...du vet...i sentrum...haha Møtte selger ved ett rart sted i skogen...torsbudalen eller no...også droppa vi han av igjen i arendal sentrum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 ahhaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Var og bestilte en dings på bmwsjappa her i dag, og hvis jeg ville ha den i morgen og med flyfrakt fikk jeg altså ikke mer enn 10% rabatt. Syns det var helt greit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Selv min gamle Porsche med hele 125hk (!!!) har en slik snodig turteller Porsche utnytter disse 125 hestekreftene godt iom. at 924 ikke er spesielt mye mer langsom enn f.eks den 13 år nyere E36 320i med 150 HK. Forskjellen er kun 0,4 sekunder 0-100 Km/t og 0,3 sekunder på en stående quartermile... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Nå som det har snødd så mye og er så ekstremt glatt så må jeg si E34en er imponerende trygg og stødig selv uten elektronikk til å hjelpe seg med. Det er virkelig en fordel med bakhjulstrekk hvor man kjenner med en gang ræva sklir ut og man klarer lett å hente den inn igjen. Var ubrøyta og fælt i bakken her også, men klarte å komme meg opp bakken, rundt svingen og inn på plassen Måtte gi den ett kapp på dashbordet for den, hadde regnet med å måtte parkere i bunnen av bakken i dag gitt Greit å kjøre på orginalt høyt understell og 195 dekk, ennå jeg brøytet nesten hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Hva i h****** er greia med alle frisørene som alltid skal lage noe fæl Beckham-frisyre-greie greier etter klippen?!?! Hun jeg hadde i dag brukte jo mer tid med voksen og kammen enn hva hun gjorde med saksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Er vel opp til deg å si hvordan du ønsker det stylet eller om du i det hele tatt ønsker styling? Er vel også for å vise deg potensialet med sveisen hun nettopp har klipt. Som en demonstrasjon Det jeg reagerer på er prisen. Betalte 515,-kr sist hos Nikita! Det er blodpris når hun brukte rundt 20 minutter på hele seansen! Gir jo en timepris på langt over 1000,- kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Noen som vet sann kjapt i haude om en kan ha m3 kasse å diff å stikkakslinger samt mellomaksling passendes på m52b28? Er jo faktisk billigere med 3,2 deler virker det som enn 2,8 :s Passer liksom 3,2 kassa rett på motoren ? Noen som vet nå ? Btw! Kjørte e34 ista, egentlig en kjekk bil som e kunne godt brukt som brukis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg