Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

sært :P

Men nå tror jeg ikke denne skal ha turtelleren slik, da tallene er opp ned :S

Dette er helt korrekt og av samme årsak har 911 alltid turtelleren i midten av instrumentpanelet. På den måten skygger rattet minst mulig for telleren. At turtelleren er skjev på denne bilen er nok en hjemmesnekret spesialløsning.

På 924 er ikke turtelleren skjev, men den har det høyeste turtallsområdet inn mot senteret av instrumentpanelet. Årsaken er den samme som på 911 iom. at man på den måten sikrer at rattet skygger for minst mulig av den viktige delen av turtelleren. Selv en 924 skal jo kjøres det remmer og tøy kan holde til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

say what? :o wicky wick fornøyd med en 5'er? :o tror verden er på vei mot et vendepunkt nå! plutselig blir gangstere snille, politikere gjør hva de lover, og wicky liker 5'ere :P

hehe 528ia er helt kurant bil :) Ok utstyrt og komfortabel..Bensinforbruket er jeg vant med så... :lol:

Men nei, jeg har ikke konvertert over til femmerligaen.. kun kjøpt siden jeg fikk den billig...Kosta mindre enn felga til m5 din :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv min gamle Porsche med hele 125hk (!!!) har en slik snodig turteller :P

Porsche utnytter disse 125 hestekreftene godt iom. at 924 ikke er spesielt mye mer langsom enn f.eks den 13 år nyere E36 320i med 150 HK. Forskjellen er kun 0,4 sekunder 0-100 Km/t og 0,3 sekunder på en stående quartermile... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det har snødd så mye og er så ekstremt glatt så må jeg si E34en er imponerende trygg og stødig selv uten elektronikk til å hjelpe seg med. Det er virkelig en fordel med bakhjulstrekk hvor man kjenner med en gang ræva sklir ut og man klarer lett å hente den inn igjen.

Var ubrøyta og fælt i bakken her også, men klarte å komme meg opp bakken, rundt svingen og inn på plassen :applause: Måtte gi den ett kapp på dashbordet for den, hadde regnet med å måtte parkere i bunnen av bakken i dag gitt :) Greit å kjøre på orginalt høyt understell og 195 dekk, ennå jeg brøytet nesten hele veien :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i h****** er greia med alle frisørene som alltid skal lage noe fæl Beckham-frisyre-greie greier etter klippen?!?! Hun jeg hadde i dag brukte jo mer tid med voksen og kammen enn hva hun gjorde med saksa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel opp til deg å si hvordan du ønsker det stylet eller om du i det hele tatt ønsker styling? :roll:

Er vel også for å vise deg potensialet med sveisen hun nettopp har klipt. Som en demonstrasjon

Det jeg reagerer på er prisen. Betalte 515,-kr sist hos Nikita! Det er blodpris når hun brukte rundt 20 minutter på hele seansen! Gir jo en timepris på langt over 1000,- kroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet sann kjapt i haude om en kan ha m3 kasse å diff å stikkakslinger samt mellomaksling passendes på m52b28? Er jo faktisk billigere med 3,2 deler virker det som enn 2,8 :s

Passer liksom 3,2 kassa rett på motoren ?

Noen som vet nå ?:)

Btw! Kjørte e34 ista, egentlig en kjekk bil som e kunne godt brukt som brukis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...