wicky124 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 jeg har ingen interesse av å "vite" hva jeg snakker om angående porsche. Er interesseforskjeller ute og går, en menigmann ser ikke forskjell på m3 og 316 nei, men der er det iallefall store forskjeller..... Store forskjeller?... Litt ekstra plastikk, senket understel, ny eksos og store felger... så ser en 316i ut som en M3. Porsche varter i det minste opp med utstrakt bruk av karbon og artig lakkering... i tillegg til ekstra plastikk, ny eksos og eksklusive felger... ehm...tror du dreit deg litt ut her.... de forskjellene du så stolt skryter av på porsche...de er helt lik de forskjellene du nedverdiger en bmw med
bad_ip Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Jaja.. en som ikke e helt fan av porsche ser eg.. Utseende du hater? Hadde personlig valgt en porsche fremfor bmw hvis økonomien hadde stått i stil. BMW har etter min mening ingen ekstreme biler noe jeg føler f.eks 911 gt2 rs er.. men nok om porsche fra min side!
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 ehm...tror du dreit deg litt ut her.... de forskjellene du så stolt skryter av på porsche...de er helt lik de forskjellene du nedverdiger en bmw med Har jeg virkelig "nedverdiget" BMW?... Det kunne jeg aldri finne på å gjøre. Har du ikke bedre argumenter enn dette tror jeg vi lar resten av diskusjonen ligge. La oss spare de andre for kjedelig ordkløveri.
Marius2002 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Jeg kom over denne Bentlyen, og fikk med én gang Porsche-assosiasjoner ved tanke på dekoren. Bentley, Porsche, Lamborghini, Bugatti, Audi m.fl... ingen tvil om at det er Volkswagen Aktiengesellschaft som bestemmer nå... Er jo ikke negativt det da Liker igrunn alle de bilene godt jeg, kanskje spesielt Porsche og Audi. Her igjen er et eksempel fra Audi, som er ganske lik dekoren på Porschen:
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 du sa forskjellen på 316 og m3 var plast og felger...er vel det samme du skrev om porsche også?!
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 du sa forskjellen på 316 og m3 var plast og felger...er vel det samme du skrev om porsche også?! Jeg synes at du bør prøve å lese hva andre rent faktisk skriver istedenfor kun å hakke løs på tastaturet. Jeg skrev: Porsche varter i det minste opp med utstrakt bruk av karbon og artig lakkering... i tillegg til ekstra plastikk, ny eksos og eksklusive felger... Klart nå?...
[space] Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Den røde R8'en var knalltøff! Men hadde fortsatt hatt problemer med å velge den over en Lambo, som basically er samme bilen. Uansett en ikke relevant problemstilling, da begge er drømmebiler. I dag har jeg forresten ved forskjellige anledninger sett en Aston Martin V8 Vanquish, en DB9 og en DBS. I tillegg til et par Morgan, og en Ferrari 360. Mange fine biler å se i Oslo om dagen! Så også en hvit e65 med hvite felger.
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 M3 kommer vel i artige farger? frozen gray?de bruker da også carbon på visse modeller?plastikken er vel der, samme med ny eksos?og felger? ser ikke helt hva du sikter til, men forskjellene / oppgraderingene er ganske like... SPACE den hvite fake-facelift med 19toms hvite felger med sortestriper?
Erik89 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Henta motorsykkelen fra Speed idag, full effekt..farlig morrooo og nesten litt skummelt, håper lappen holder :/
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Henta motorsykkelen fra Speed idag, full effekt..farlig morrooo og nesten litt skummelt, håper lappen holder :/ tror jeg aldri hadde turt å ta heavybike lappen as....hadde vel dødd første dagen...
m-alpin Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Når skal tannlegebesøk bli gratis i norge?? Jeg hadde et uhell i yngre alder å ødela 4 fortenner å dessverre så dekket selvfølgelig ikke forsikringen dette. Måtte ta regningen selv,å nå etter ca 12år må jeg ha nye tenner igjen da de gamle er dårlige. 4 tenner på titanskrue til 23tusen pr stk er jo bare kjempegøy!! To timer i stolen i dag å to timer i morgen,så må jeg vente 14 dager på at de lager nye tenner. Faen jeg har vondt,syk timepris å rett å slett ett helv... Måtte bare få ut litt frustrasjon Ps:noen må kjøpe e30`en min så jeg kan betale tannlegen..
Jordfræsar Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Ja... hvor mange skal se bryllupet i morgen da? Kjenner jeg er lei allerede av alt hysteriet...
Anbefalte innlegg