Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du svarte ikke på spørsmålet mitt Tzunami. :)

Så det ikke før du sa det :P

Ja, det kan nok hende jeg bruker mer penger på bil enn deg, blir litt for mye egentlig :P men etter 1. mai er det slutt. Da skal det spares til leilighet! ;)

luksusmodifikasjoner, vel kom bare til å tenke på aktiv speedometer eller hva det heter, automatisk baklukeåpner osv, er veldig kjekt å ha, skulle gjerne hatt det selv, men mye fikling for "småting" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte ikke på spørsmålet mitt Tzunami. :)

Så det ikke før du sa det :P

Ja, det kan nok hende jeg bruker mer penger på bil enn deg, blir litt for mye egentlig :P men etter 1. mai er det slutt. Da skal det spares til leilighet! ;)

luksusmodifikasjoner, vel kom bare til å tenke på aktiv speedometer eller hva det heter, automatisk baklukeåpner osv, er veldig kjekt å ha, skulle gjerne hatt det selv, men mye fikling for "småting" :P

Hvorfor skal du begynne å spare akkurat 1. mai? Hvorfor ikke 13. april eller 7. februar? :)

Hva du mener med aktiv speedometer vet jeg ikke, men jeg har det ihvertfall ikke. :) Automatisk baklukeåpner er ikke luksus, men en "nødvendighet". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

speedometer på frontruta da :P var det ikke det du monterte for en liten tid tilbake?

hvorfor 1. mai? tja si det, da skal jeg klare målet mitt, og samtidig få begge bilene klare til en fin sommer :) kan ikke matte uten grunn :P men nå skal det sies at jeg er bedre i matte i teorien enn i praksis da :P sånn når det gjelder budsjett og sparing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye nødvendigheter på vei til touringen også:P kan da ikke kjøre med.preface lamper/fangere osv? :P

Nei misunner ikke meg selv det heller, men håper å finne noe brukbart noe, opppussingsobjekt, da jeg mer eller mindre er født med hammer i hånda, og har en far som er tømrer, snekker, hobbyarkitekt og byggingeniør:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye nødvendigheter på vei til touringen også:P kan da ikke kjøre med.preface lamper/fangere osv? :P

Nei misunner ikke meg selv det heller, men håper å finne noe brukbart noe, opppussingsobjekt, da jeg mer eller mindre er født med hammer i hånda, og har en far som er tømrer, snekker, hobbyarkitekt og byggingeniør:p

Hvorfor bare ikke ha touringen akkurat slik den er og begynne å spare litt allerede nå? Du har igjen for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Samme kan det være, skal jeg ha slike felger til min blir det uoriginale :)

Har vært så nære ved å kjøpe BBS RS med gullsenter og 17" ytteringer til E24n min hele 3 ganger til en månedslønn, men er noe som sier meg at det er galt å svi av en hel lønning på bildeler.. Nå er jeg student og jeg må nok se langt etter noen nye felger 3 år til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derre vil få konkurrenter, så bare vent.

Dette blir tidenes priskrig

https://foursquare.com/v/milano-pizza-- ... cdc4d0fa4c

Haha, det tror ikke jeg! 179 for en rullekebab der :P

Og i pita, 149. Bare salat og kjøtt iden -.-

Haha! Husker jeg kom opp der fra perm. Landa i Tromsø og kjørte til bardufoss. Da jeg kom nærmere oppdaget jeg 150 som lå i setet og tenkte at nå skal jeg rett og slett stoppe på Milano og kjøpe meg ett herremåltid som jeg tar med på rommet. Fikk ganske hakeslipp da jeg kom inn der og oppdaget prisene for første gang (edru). Endte omtrent opp med kun en pomfritt :P Syke tilstander :)

Den som skremte meg enda mer var at det gikk opp for meg hvor hinsides høye summer jeg må ha svidd av der etter alle kveldene på Arctic :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...