Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja nye yarisen VIRKET kul på reklamen da...

Toyota kommer i mine øyne aldri til å bli fine untatt USA modellene dems og Landcruiser V8 200!

Skrevet
Nevnte i en annen tråd om en E36 cab som snart blir lagt ut på finn.no. En -94 mod med 39.600km på telleren! Dvs 2329km i snitt pr år. To eiere, en eier siden 97. Hmm.. Har litt lyst på..

318i da eller?

Skrevet

Måtte bare levere selvangivelsen på Altinn. :-)

Ang cab'en så er det en 318. Grønn metallic, sort cab, sort skinn interiør. Kun sommerhjul, ALDRI vinterkjørt. Snakka litt med eieren i dag, han mente han ikke har hatt den over 100 km/t i hans eie. Fremstår som 100% orginal, aldri skrudd på.

Skrevet

Utrolig deilig å være hjemme. Sommerdekkene montert, hunden henta hos foreldrene mine og i gangen sto det to nye subber å venta på meg. Det ble trangt gitt.

IMG_8834.jpg

Nå sitter jeg å koser med med carlsberg og Glenmorangie fra taxfree mens jeg hører på David Bowie. :)

Fikk forresten brev fra Statens vegvesen med klarsignal til å bygge om til s50b30 med porsche boxter bremser. Får sette meg ned å skrive ny søknad for s50b32 med wilwood bremser.

Skrevet
Utrolig deilig å være hjemme. Sommerdekkene montert, hunden henta hos foreldrene mine og i gangen sto det to nye subber å venta på meg. Det ble trangt gitt.

Nå sitter jeg å koser med med carlsberg og Glenmorangie fra taxfree mens jeg hører på David Bowie. :)

Fikk forresten brev fra Statens vegvesen med klarsignal til å bygge om til s50b30 med porsche boxter bremser. Får sette meg ned å skrive ny søknad for s50b32 med wilwood bremser.

Du får kjøpe deg denne her da vettu :P Skal selges.

IMG_4329.jpg

IMG_4325.jpg

IMG_4326.jpg

Skrevet
Easy rider på NRK2 nå... begynte akkurat :P Var vel da Fredrik var ung? :D

Hehehe... Fredrik så nok ikke på Easy Rider da han var to år gammel, men det er en cool film... :)

Peter Fonda og Jack Nicholson på "Captain America". Dennis Hopper på en annen HD Hydra-Glide maskin.

p0xib4h6j1po89m853zp.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...