Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kombiautomater (skjønner man må kalle det det riktige, ellers blir man tatt ser jeg) får du bestilt gjennom elektrikerfirma :) Kjekt å være elektriker :) Hvis du skal bytte sikringer, så bør dette gjøres gjennom firma, koster fra 1000-1200 kroner per sikring når man skifter innmat i sikringsskap, det er da inklusiv jobb og alt materiell som brukes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p

Prøvd lastebil med split/range-kasse Jørgen? DET er jobb det! :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Hehe, nei, nærmeste jeg har vært lastebil er en FH10, for mange år siden :P Men hvilken girkasse den har, det vet jeg ikke ;p Men splitt var der, og et hav av gir !

Sent from my vaffeljern using cordless drill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p

Prøvd lastebil med split/range-kasse Jørgen? DET er jobb det! :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lastebil med split/range-kasse er helt klart best. Synd jeg har I-shift på min. Genialt system, men kjedelig i lengden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jørgen og spruddel.. :)

Du kan også fint gjøre det selv, bare sette seg inn ting først. Strøm er ikke så vanskelig :P Joda er ofte lurt å la en elektrikker gjøre det, men har man litt erfaring med slikt fra før er det meget enkelt å gjøre selv også.. Ikke helt etter regelverket, men går så fint så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mon ikke dette handler mer om meg Det er interessant så politisk korrekte folk plutselig ble i denne diskusjonen. Det lukter av krokodilletårer for sin kjære mor enn om sympati med det kasakhstanske folket (som jeg forøvrig intet har imot). Vedr. Boratfilmen var den henvisningen kun ment som et eksempel på skaleringen... type: storm i et vannglass.

Jeg kan bare konstatere at de aller fleste andre jmf. Boratfilmen mener at det er OK å gå betydelig lengere enn jeg gjorde i mitt innlegg... :)

Uff.... et viktig poeng i denne sammenhengen er at slike diskusjoner primært forholder seg til sak og ikke person. Det blir derfor litt vel paranoid å vri fokuset over på seg selv og utsettelse for personangrep når noen ikke er helt enige... La oss holde oss for gode til sånt :)

Du virker å være en ressurs her på forumet for mange, og jeg synes du har mange flotte innlegg. Men er jeg uenig i noe eller synes det er på sin plass å presisere enkelte ting, ja da gjør jeg det. Samtidig vil jeg ha meg frabedt at noen kaller dette for personangrep.

Det er det ikke.

Jeg registrerte at enkelte brukere tok dine kommentarer ille opp og skrev en mild liten notis om at man kanskje burde være litt forsiktig med å stereotype etniske grupper over èn kam.

Å sidestille forumets brukere med komiske karakterer som Borat osv da blir litt usaklig, hyggelige andre/tredjegenerasjonsinnvandrere her inne som Wicky og andre kan muligens ta det ille opp å bli jamnført med han - og det var det jeg kommenterte, intet mer - intet mindre.

En morsom sammenligning i denne sammenheng er Thorbjørn Jaglands berømte "Bongo fra Kongo" tale som sikkert ikke var vondt ment, men som likevel blir en blunder.

Håper stadig vi kan ha fornuftige diskusjoner videre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...