Chicane Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10107202 Fortsetter denne trenden kan hu bli bestemor i en alder av 18, og oldemor i en alder av 27 år. Way to go. 9 år ja....ungdommen begynner tidlig i disse dager
Fredrik Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 e23'n er ikke helt original, og ruver 127cm over bakken Hehehe... marginalt høyere enn 924´en altså, men allikevel temmelig lav i forhold til moderne biler. Det må være seriøst kult å kjøre f.eks en Lotus Esprit idag... 1118 mm høy... eller 14,2 cm lavere enn 924´en igjen... Faren min hadde tidligere en 308GTS som også er 1118mm høy(lav)! Gokartfølelse med litt ekstra piff fra poffing i eksosen og fire doble webere som sugde inn all lufta de fikk noen cm. bak ryggen Ja... 308 GTS er ikke ulik Lotus Esprit når det gjelder størrelsen. En litt artig sak med disse lave bilene er at selv 15" felger ser store ut. Ferrari 288 GTO (den ultimative 308 varianten) har kun 16" felger og dette tiltross for 400 HK, 500 Nm og 305 Km/t topphastighet...
316 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Da har kattene fått nytt leketøy, respektabel høyde på det:
Jørgen Lie Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Tøft! Hvor kjøpte du den der?? Har en Hellig Birma som burde fått noe større enn den klorestokken han har, som er så liten at når han kvesser klørne, så faller den over ende
316 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 https://labbogsnute.nordicshops.com/cat ... lorestativ Her, men det er utsolgt. Kjøpte på tilbud !
Kjexx Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Noen treningsguruer her som kan hjelpe med ett opplegg for en som sliter med å komme i gang med treningen?
316 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Prøvde å trene på jobben i dag jeg, ble stoppet i porten. Hele garderoben + rommet med apparater var stengt pga legionellasmitte............... !
koll Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Apropo SUV. Har med meg hjem den nye Range Roveren i dag. Det er litt av ett skip det! Har nok fått meg en ny drømmebrukis
scoot Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Noen treningsguruer her som kan hjelpe med ett opplegg for en som sliter med å komme i gang med treningen? Åssen trening skal du holde på med? Styrke - kondisjon - kombinasjon kanskje? Stikk ned på spenst så får du et allsidig nybegynnerprogram, det er det beste!
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Vært å vaska bilen i dag, er så deilig med ren og blank bil når alle andre rundt deg kjører møkkete biler Fruen har dog kjørt i noe sort gummi/tjære lignende greier som har satt seg på framfelgen og døra, fikk de pokker ikke vekk selv med håndvask Må nok til med noe sterke avfettinger ja.... Apropo SUV. Har med meg hjem den nye Range Roveren i dag. Det er litt av ett skip det! Har nok fått meg en ny drømmebrukis [ Bilde ] Såpass, hva jobber du med som får disponere den slags biler?
Kjexx Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Jepp. Hva koster det da? Teit å trene der når jeg kan trene gratis på jobben..
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Har selv begynt å trene før jobb, mandag, onsdag og fredag, greit å bruke litt tid før jobb når jeg starter så sent som 9
Kjexx Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Det orker ikke jeg ass, begynner 0530 til uka..
SofaKingFresh Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Trener nok på jobben. Går og går hele forbanna dagen, så treningsstudio gidder jeg IKKE Og noen løft blir det og iløpet av dagen. Trening nok. Hadde hatt knapt med tid og ellers, så det er like greit
Dal-z Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 dere som lurer på ting ang. trening, sjekk ut fitnessbloggen.no syns det er en god side med mye fornuftige, lettleste artikler.
Anbefalte innlegg