Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

e23'n er ikke helt original, og ruver 127cm over bakken :)

Hehehe... marginalt høyere enn 924´en altså, men allikevel temmelig lav i forhold til moderne biler. Det må være seriøst kult å kjøre f.eks en Lotus Esprit idag... 1118 mm høy... eller 14,2 cm lavere enn 924´en igjen... :P

Faren min hadde tidligere en 308GTS som også er 1118mm høy(lav)! Gokartfølelse med litt ekstra piff fra poffing i eksosen og fire doble webere som sugde inn all lufta de fikk noen cm. bak ryggen 8)

Ja... 308 GTS er ikke ulik Lotus Esprit når det gjelder størrelsen. En litt artig sak med disse lave bilene er at selv 15" felger ser store ut. Ferrari 288 GTO (den ultimative 308 varianten) har kun 16" felger og dette tiltross for 400 HK, 500 Nm og 305 Km/t topphastighet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen treningsguruer her som kan hjelpe med ett opplegg for en som sliter med å komme i gang med treningen?

Åssen trening skal du holde på med? Styrke - kondisjon - kombinasjon kanskje?

Stikk ned på spenst så får du et allsidig nybegynnerprogram, det er det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å vaska bilen i dag, er så deilig med ren og blank bil når alle andre rundt deg kjører møkkete biler :wink: Fruen har dog kjørt i noe sort gummi/tjære lignende greier som har satt seg på framfelgen og døra, fikk de pokker ikke vekk selv med håndvask :evil: Må nok til med noe sterke avfettinger ja....

Apropo SUV. Har med meg hjem den nye Range Roveren i dag. Det er litt av ett skip det! Har nok fått meg en ny drømmebrukis :P

[ Bilde ]

Såpass, hva jobber du med som får disponere den slags biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...