Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Ventilene ser slike ut, bolter med ventilnål inni:
hermanoo90 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 no bab / fastfood i februar Min status på face: '' Kebab + sjokolade + brus, på nye episoder av big bang theory og suits.... God fredag alle sammen! (Y)'' Vi er definitivt ikke på samme diett!
awt Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hvorfor har ingen sagt til meg at Suits plutselig har begynt igjen? :D Trodde ikke det kom mer der før til sommeren jeg.
316 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Synes gardermoen er stort jeg :\ Kan ha noe med at mine flyturer begrenser seg til følgendetur retur hovden (liten lokal flyplass) - gardermoen to ganger og tur retur gardermoen - kypros en gang. Jeg har ikke så mye fartstid i luften for å si det sånn Sist gang jeg var i fly var når jeg besøkte robkill nå i sommer. Kom ca 5 kvarter eller no sånnt før avgang, fikk sjekket inn bagasjen 7 minutter før avgang, kom til sikkerhetssjekken med estimert ventetid på 8 minutter... Når jeg kom til billettsjekken fikk jeg snike litt, før jeg måtte legge på spurt helt til endes til widerøe sin gate.. Jeg rakk det heldigvis! Hehe. Flydde to ganger i uken fra Gardermoen i 6 år........
hermanoo90 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hvorfor har ingen sagt til meg at Suits plutselig har begynt igjen? :DTrodde ikke det kom mer der før til sommeren jeg. 4 episoder har kommet nå hittil
Dan Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Litt gomusikk på en fredag kveld: Edit: Let's go deep: Og alle gode ting er tre
knut_olestad Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hvorfor har ingen sagt til meg at Suits plutselig har begynt igjen? :DTrodde ikke det kom mer der før til sommeren jeg. Glimrende serie Skal se gårsdagens nå
fish Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 http://www.dagbladet.no/2013/02/08/nyhe ... /25660690/
Jørgen Lie Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hehe, slike bilder kunne jeg tatt daglig på Kristiansund Tekniske Fagskole de to årene jeg gikk der, når det var vinter
Kvasi Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Litt gomusikk på en fredag kveld: http://open.spotify.com/track/0OjR5REwbrq3plIvSSkSCv
Anbefalte innlegg