Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I lys av siste tidens hendelser med mye personuthenging og uønskede innlegg har vi moderatorer besluttet å skjerpe inn dette på forumet. De av dere som heretter går til person angrep på andre forum brukere vil bli tvært stengt ute i 2 uker. Ved gjentagelse blir dette omgjort til en permanent utestengelse.

Søppler man ned forumet unødvendig med poster som ikke er en del av tråden eller emnet, såkalt spam så er det 1 ukes utestengelse som gjelder.

Moderatorene vurderer dette enkeltvis der å da.

Forumregler vil bli oppdatert slik at alle bør være klar over dette.

Dette er jo da en tulletråd, å bør vel da være ganske "fri" når det kommer til moderering?

Er det ikke det som er poenget med en tulletråd? At alle kan få utspill for sin sære humor på en plass, at den ikke havner i ymse tråder og er offtopic.

Tulletråden var ment for å diskutere alt som ikke passet inn ellers i forumet. Den har dessverre utviklet seg til en chattetråd, og det ønsker vi ikke, samt at det er en del språkbruk som vi ikke ønsker her inne. Det kommer vi til å slå hardt ned på fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slår hardt ned på nevnte problemer. Tulletråden er til for å diskutere alt som ikke har med BMW og bil å gjør som f.eks data, musikk, jobb, utdannelse etc. All form for chatting ønsker vi en slutt på, samt feil språkbruk og generell dårlig oppførsel ovenfor andre medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak, samtidig er det kjekt med tulletråden, hvis man lurer på noe småting som ikke nødvendigvis har med bil å gjøre også. Er mange med kunnskap om mye forskjellig her, og er forsåvidt bare dette forumet jeg bruker. Ser mange som spør om tips til diverse ting, f.eks tips til kjøp av ting (lommelykter, klokker som jeg husker i det siste), materialer til bygging av garasje osv, kan spørre om mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiltakene deres er på sin plass jeg, selv i tulletråden så bør det holdes en nogen lunde grei linje synes jeg. På sikt så kan forholdet i tulletråden ødelegge resten av forumet hvis man kunne gjøre som man ville, da hadde forholdene i denne tråden blir helt på trynet da alle skittkasterne hadde samlet seg her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak, samtidig er det kjekt med tulletråden, hvis man lurer på noe småting som ikke nødvendigvis har med bil å gjøre også. Er mange med kunnskap om mye forskjellig her, og er forsåvidt bare dette forumet jeg bruker. Ser mange som spør om tips til diverse ting, f.eks tips til kjøp av ting (lommelykter, klokker som jeg husker i det siste), materialer til bygging av garasje osv, kan spørre om mye.

Det er akkurat dette tråden er til for, men mange får aldre svar på spørsmålene, da de forsvinner langt bakover siden mange bruker tråden til chatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...