Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ut som det er samme greia ja Marius :)

Herlig, synes det sjøl også!

Her er boltene jeg må ha:

http://catalog.meca.no/ProductSheet.asp ... yType_ID=1

M12 størrelse, de hadde bare opp til M10 på Biltema. Fikk ringt Meca nå etter du sa dette, og bestilte slik at jeg har det til i morgen. De var også rimelig sikker på at det var riktig sett. :D

Ah, ser ut til at ting begynner å gå veien igjen :)

Skrevet
Dette dritet skal ho ha i taket, takk Gud for dårlig IPad kamera så den ikke blir så tydleig. Så får dere kanskje ikke mareritt :lol: Hvit med rustflekker inni og grønn med masse malingssøl oppå.. :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Her er noen bedre bilder så dere kan se hvor forferdelig stygg lampa mi er :)

Bytta festekrok og fått på anna farge så kunne jeg vurdert.

Skrevet

Var ikke akkurat pent... Selv har jeg en grønn Kurer reiseradio i gangen, og en gammel soloflaske som begge er til pynt.

Skrevet

har potensiale da! vill tro at dere skal ha hvite vegger? lakk den i en farge som skiller seg ut, så kan du ha flere ting i den farge.. for å bryte opp litt!

Skrevet

Grønt tema hadde vært fint det.. Jeg har lilla tema på hybelen etter at muttern var på besøk en tur :P

Ytterdøra mi er lilla, så derfor må alt annet være lilla tydligvis :P

NB! Arkivfoto før jeg flyttet inn... Det er ikke så ryddig i dag haha

283152_10150333343101031_3940949_n.jpg

Om noen fikk med seg den "Student på boks" artikkelen som var i VG for en stund siden så er det der jeg bor :P

Skrevet

Bruttern hadde en liten periode der alt var rødt og grønt, noe så jævli stygt da.

Hadde sikkert funka om nyansene stemte, men de gjorde jo ikke det heller.

Skrevet

Lampa er definitivt i tiden, jeg hadde rewira den og brukt den akkurat som den er. Kult med ett litt rustikt innslag i ett ellers strøkent rom.

Skrevet

Du skulle sandblåst å lakkert den ;)

En ting jeg håper noen har svar på, på min bil 98 528 så har jeg ASC. Men er dette bare antispinn eller er det TC inni der også

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...