Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Snille kona mi som hadde handlet dette til meg når jeg kom hjem i kveld...

[ Bilde ]

Sånn kjærring må jeg få meg.

Noen hær som har prøvd å glemme at man skulle ut på kino med kjæresten, og at man heller sitter på verkstedet men en kompis og demonterer en diff?

Hvordan forklarer man seg ut av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærringa mi kom snubblene inn døra her kl 08:00 i dag :lol: søpple full! her satt jeg å guttungen å spiste frokost så hørte jeg det knirka i døra..

Hu hadde vært på klubben til Hydra MC her på Halvøya!

Ringte hu kl 06:00 idagtidlig å ba hu se til hælvette å pelle seg hjem ! makan til frekkhet fra disse kvinnfolka. JEG er den som skal komme hjem så seint/tidlig. ikke hu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg føler selv at jeg er veldig dårlig å forklare, men ser ut som du skjønnte! :)

Jeg jobber med Mercedes å ser ofte at folk glemmer å ''nullstille'' kjedestrammeren, kan fort bli dyrt!

Gikk ut i morrest og fikset dette, dro over med riktig moment osv. når jeg monterte, nå ble det normalt drag i motoren igjen og den gikk mye finere/hørtes mye finere ut! :) Tusen takk nok engang for kjempegod hjelp!

Da er alt klappet og klart til EU-ettergodkjenning i morgen.

8l3kpaiibmtlcplypjyj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg føler selv at jeg er veldig dårlig å forklare, men ser ut som du skjønnte! :)

Jeg jobber med Mercedes å ser ofte at folk glemmer å ''nullstille'' kjedestrammeren, kan fort bli dyrt!

Gikk ut i morrest og fikset dette, dro over med riktig moment osv. når jeg monterte, nå ble det normalt drag i motoren igjen og den gikk mye finere/hørtes mye finere ut! :) Tusen takk nok engang for kjempegod hjelp!

Da er alt klappet og klart til EU-ettergodkjenning i morgen.

[ Bilde ]

Hehe, bare glad for å hjelpe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt idiot hvis jeg vurderer å selge E28en + CRXen når sesongen starter, for å kjøpe 116i? Det er rimelig for moderne BMW da, 1-serie prisen altså.

Vet at dette er tanker forårsaket av vinterdepresjon og at en tur eller tre i CRXen på tørre veier vil endre min mening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærringa mi kom snubblene inn døra her kl 08:00 i dag :lol: søpple full! her satt jeg å guttungen å spiste frokost så hørte jeg det knirka i døra..

Hu hadde vært på klubben til Hydra MC her på Halvøya!

Ringte hu kl 06:00 idagtidlig å ba hu se til hælvette å pelle seg hjem ! makan til frekkhet fra disse kvinnfolka. JEG er den som skal komme hjem så seint/tidlig. ikke hu ;)

o...Å...OOOOH!!!

smack that b***h up!!!! (sorry frekkheten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt idiot hvis jeg vurderer å selge E28en + CRXen når sesongen starter, for å kjøpe 116i? Det er rimelig for moderne BMW da, 1-serie prisen altså.

Vet at dette er tanker forårsaket av vinterdepresjon og at en tur eller tre i CRXen på tørre veier vil endre min mening :P

Men ingen kommer til å smile til deg i 1serien..ingen tommel-opp, ingen anerkjennende nikk... ingen gode kjøreopplevelser mens hondamotoren piskes i høye turtall.. ingen gocart feeling...

Men du får ett problemfritt bilhold.. komfort og null bekymringer.. lavt forbruk, greit drag..ingen skader eller andre "rust"problemer..eller vannlekkasjer inn i kupeen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en 116i halve norge på langs for noen år siden da den skulle selges. Jeg synes at det var en OK bil, men hadde nok heller valgt en E36 eller E46 316i. Den var godt utstyrt og alt det der, men den var mye latere enn morra mi sin 316i E36 og dørsidene er så høye at jeg synes det var lite utstyn. Som å kjøre Volvo Amazon.. Så synes jeg ikke den var noe bedre å kjøre enn det E46 316i er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 116i føles nå sprekere enn en e46 316i. Dette er nok grunnet seks gir, litt mer hk og en lettere bil. Jeg synes også interiøret i en e46 sedan er endel kjipere enn på min (det var en forandring her i 2007). Interiøret i e46 coupé derimot var hakket bedre enn i 1-eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...