Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe... en morsom video... :)

Rent hestekjøtt er prima kjøtt, men udokumentert hestekjøtt som kan stamme fra vanrøkte og/eller syke hester bør nok ikke brukes som menneskeføde. Problemet i den aktuelle skandalen er altså ikke at det er brukt hestekjøtt i matindustrien, men at varedeklarasjonen er forfalsket og at vi ikke vet hvor hestene kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på spacere her? Tenkte å handle 5 mm spacer på alle 4 hjul. Trenger jeg da 5 mm lengre bolter rundt om?

På koed står det at 28mm gevind er standard på E36.

Trenger jeg da 33mm hvis jeg skal ha 5 mm spacer?

Forresten, er GS bildeler nettbutikken nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på spacere her? Tenkte å handle 5 mm spacer på alle 4 hjul. Trenger jeg da 5 mm lengre bolter rundt om?

På koed står det at 28mm gevind er standard på E36.

Trenger jeg da 33mm hvis jeg skal ha 5 mm spacer?

Forresten, er GS bildeler nettbutikken nede?

Ja, slik blir det. Kan forøvrig være lurt å kjøpe bolter og spacere fra biltema for å prøve. Da får du se hvordan det blir for rundt 150,- Boltene er helt greie, men spacerene deres kan man bare kaste etter at man har prøvemontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... selv en øl eller et glass vin om dagen øker sjansen for kreft med 35%. En større amerikansk undersøkelse viser at 3,5% av nesten 600000 dødsfall årlig kan relateres direkte til alkohol. Blandt disse er kreft i munn og hals den største dødsårsaken for menn, mens brystkreft er den største dødsårsaken blandt kvinner... :?

http://vitals.nbcnews.com/_news/2013/02 ... finds?lite

Interessant. Jeg har lenge ment at trioen overvekt, røyking og alkoholforbruk har mye å si for oppnåelig levealder. En av tre går ofte bra, men begynner man å kombinere flere, går forventet levalder ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på spacere her? Tenkte å handle 5 mm spacer på alle 4 hjul. Trenger jeg da 5 mm lengre bolter rundt om?

På koed står det at 28mm gevind er standard på E36.

Trenger jeg da 33mm hvis jeg skal ha 5 mm spacer?

Forresten, er GS bildeler nettbutikken nede?

Ja, slik blir det. Kan forøvrig være lurt å kjøpe bolter og spacere fra biltema for å prøve. Da får du se hvordan det blir for rundt 150,- Boltene er helt greie, men spacerene deres kan man bare kaste etter at man har prøvemontert.

5mm går som regel ok med vanlige boltene dine, med mindre de i utgangspunktet er for kort.

jeg har kjørt 5mm biltema spacer på begge e30ene mine, og flere andre biler. ingenproblem det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...