Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet her er vel at pickup´en begynner å hoppe på bakhjulene (bladfjærer er håpløst) og dermed ikke får kreftene ordentlig ned i bakken. Med litt last på planet er jeg ikke i tvil om at pickup´en hadde vunnet uten problemer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er vel at pickup´en begynner å hoppe på bakhjulene (bladfjærer er håpløst) og dermed ikke får kreftene ordentlig ned i bakken. Med litt last på planet er jeg ikke i tvil om at pickup´en hadde vunnet uten problemer... :)

Nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende :) ^^

Har vært utrolig flott vær i Stavanger i dag. Når godbilen da er solgt, er det hardt å ikke ha en egen bil å gå ut å styre med. Firmabil er igrunn ikke noe kult til til tross for at det er Jæggis og Landrover :P

Har bestemt meg for å vente ett år, for å spare opp å kjøpe noe litt heftig. Det kommer til å bli vannskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er vel at pickup´en begynner å hoppe på bakhjulene (bladfjærer er håpløst) og dermed ikke får kreftene ordentlig ned i bakken. Med litt last på planet er jeg ikke i tvil om at pickup´en hadde vunnet uten problemer... :)

Høyden på hengerfeste har også mye å si i en sånn tautrekking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til hvor lang ventetid det normalt er på verksteder i Tyskland med tanke på å ta en service?

Husker ikke hvor lenge i forveien jeg bestilte sist, men det var ihvertfall ikke samme uke.

I Norge kan det jo gjerne være en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til hvor lang ventetid det normalt er på verksteder i Tyskland med tanke på å ta en service?

Husker ikke hvor lenge i forveien jeg bestilte sist, men det var ihvertfall ikke samme uke.

I Norge kan det jo gjerne være en måned.

Kommer vel litt an på hvor det er og om du skal på et autorisert BMW-verksted.

Til noe annet; hva fuck er det der`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...