Fredrik Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Problemet her er vel at pickup´en begynner å hoppe på bakhjulene (bladfjærer er håpløst) og dermed ikke får kreftene ordentlig ned i bakken. Med litt last på planet er jeg ikke i tvil om at pickup´en hadde vunnet uten problemer...
Fredrik 90 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Problemet her er vel at pickup´en begynner å hoppe på bakhjulene (bladfjærer er håpløst) og dermed ikke får kreftene ordentlig ned i bakken. Med litt last på planet er jeg ikke i tvil om at pickup´en hadde vunnet uten problemer... Nemlig
Thewiz Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Ok, men pickupen tapte likevell. Amerikansk - 0 Tysk - 1
koll Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Det kan hende ^^ Har vært utrolig flott vær i Stavanger i dag. Når godbilen da er solgt, er det hardt å ikke ha en egen bil å gå ut å styre med. Firmabil er igrunn ikke noe kult til til tross for at det er Jæggis og Landrover Har bestemt meg for å vente ett år, for å spare opp å kjøpe noe litt heftig. Det kommer til å bli vannskelig
316 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 På å dra på jobb oppi Maridalen! Movatn stasjon i natt, hvor det skal foregå en meget viktig kobling. Håper alt går etter planen!
Tom K Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Problemet her er vel at pickup´en begynner å hoppe på bakhjulene (bladfjærer er håpløst) og dermed ikke får kreftene ordentlig ned i bakken. Med litt last på planet er jeg ikke i tvil om at pickup´en hadde vunnet uten problemer... Høyden på hengerfeste har også mye å si i en sånn tautrekking
Xavi0n Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Blir litt lettere å ligge hjemme med knekt legg når man har et slik som kobles til telefonen
Dirty Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Blir litt lettere å ligge hjemme med knekt legg når man har et slik som kobles til telefonen [ Bilde ] har et par av de der selv, sykt vanskelig i starten, men fy å morro
Xavi0n Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Har vert både i taket, de fleste vegger og innom tv`n et par ganger. Verste er at jeg er alene hjemme så må komme meg opp av sofan å snu det hver gang det går i noe, og det er stress når du er gipset til hoften
asv Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Har lignende kjøpt på clas... styres dog med kontroll... synes det var usansynlig enkelt og morsomt!
awt Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Noen som har kjennskap til hvor lang ventetid det normalt er på verksteder i Tyskland med tanke på å ta en service? Husker ikke hvor lenge i forveien jeg bestilte sist, men det var ihvertfall ikke samme uke. I Norge kan det jo gjerne være en måned.
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Dagens pakke hentet på posten! HP 15C Limited Edition med RPN
Xavi0n Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Noen som har kjennskap til hvor lang ventetid det normalt er på verksteder i Tyskland med tanke på å ta en service?Husker ikke hvor lenge i forveien jeg bestilte sist, men det var ihvertfall ikke samme uke. I Norge kan det jo gjerne være en måned. Kommer vel litt an på hvor det er og om du skal på et autorisert BMW-verksted. Til noe annet; hva fuck er det der`?
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Til noe annet; hva fuck er det der`? En kalkulator
Anbefalte innlegg