Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E D egentlig noe fordele med å ha ekstern wastegate kontra innebygd ?

Er vell det at ekstern kan justeres, mens innebygget er fast trykk.

Vel. Det er vel en sannhet med visse modifiseringer. :)

Hvis du har ekstern WG _kan_ det være å enklere å regulere trykket ned, og man slipper gjerne boostcreep med større turboer og "høyt" ladetrykk fordi eksterne WG'er ofte fløder bedre enn en integrert, m.a.o at man kan få jevnere ladetrykk over hele kurven. (kommer jo selvfølgelig an på eksoshus, ++ også.)

Det er hvertfall mine egne erfaringer.

Skrevet

AH! Under en uke til jeg flytter, ha det Halden - hei Fredrikstad.

Ingen som har en kondenstørketrommel til salgs a? Sånn i nærheten og sånn :mrgreen:

Skrevet
Da kan vi cruise i fredrikstad Scoot, hvor skal du flytte? :)

Bor du i byen? :D

Skal flytte til Lisleby, går på Høgskolen så er rimelig ok lei av å pendle fra Halden!

Skrevet

FAENS sitti og skrivd salgsannonse i 45 minutter så loader jeg opp bildene til annonsa.... så står det bare "General Error" og ALT er borte.

GREAT !! :clap:

Skrevet
Elektroingeniør, ganske nøyaktig halvannet år igjen før jeg er ferdig -_- ..

Hvor i byen holder du til?

Y-veien eller går du den tunge forkurs + Bachelor veien? Går selv på Høgskolen i Oslo med 3,5 år igjen minst.. Snart ferdig med forkurset, så bærer det på med Bachelorgrad og har Master i planene.

Jeg har elektronikkbakgrunn så blir vel å ta bachelor i elektronikk og informasjonsteknologi i første omgang!

Skrevet
Da kan vi cruise i fredrikstad Scoot, hvor skal du flytte? :)

Bor du i byen? :D

Skal flytte til Lisleby, går på Høgskolen så er rimelig ok lei av å pendle fra Halden!

lisleby er "slummen" i fredrikstad :P

ikke noe negativt ment, bror min bor der :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...