Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel ikke masse knapper rundt iDriven på E60/61? Det er F11 osv det :) Rett meg om jeg tar feil!

Joda. Fra og med 09/2008 kom E60 med knapper rundt iDrive knotten og i en overgangsperiode mellom 09/2008 og 03/2009 ble CCC byttet ut med CIC (F10 type navigasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typ uten den med masse knapper osv rundt hjulet i midtkonsollen, mente jeg ;) har ikke altfor mye peiling enda :P

Alt heter iDrive. :)

Den gamle heter CCC, mens den du mener heter CIC. Den nyeste som nettopp kom (i fjor sommer?) heter NBT og er relativt lik CIC.

Får vel ikke masse knapper rundt iDriven på E60/61? Det er F11 osv det :) Rett meg om jeg tar feil!

Du tar feil. :) Man fikk det på 2009- og 2010-modellene. Jeg har ettermontert dette i min.

Edit: Var visst litt treg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at en av dere skulle komme med litt facts her ;) og det gjorde dere begge :P det var en forholdsvis dyr bil inn, så vil ikke få noe superpris på den, men er nok aktuelt med e61 til senere, og da er 525dx et av alternativene ;) Men jeg bør satse mot en '09 og oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo nyere jo bedre mener jeg (med unntak av at 09 og oppover har styggere speil).

Dessverre så ligger jo disse naturlig nok høyere i pris også, så det vil jo bli en kombinasjon av hva en får for det en vil betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...