Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil begynne å se topgear fra så tidlig som mulig i serien. Noen som har noen tips til streamingsider?

Sent from my toaster using Tapatalk 2

tv-links.eu er en grei side der man finner streaming linker til alle episodene. Satt faktisk og så litt fra første sesong, og det var helt rart. I første episode så ser de vel på berlingo om jeg ikke husker helt feil :lol:

Hva siste episode angår, så likte jeg den. Hammond hadde nok det mest fornuftige bilvalget. Stusser dog på at de faktisk fikk de bilene til under 1500 pund, som i dag er 12-13k NOK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett siste episode av Top gear? fikk veldig lyst og lage litt av samme type seng til E34n, så jeg har et sted og sove på tur :D

Danderte en seng baki s124'n min da den ble brukt på gatebil, med gardiner og det hele ble det en meget god soveplass! :)

Ikke at jeg ønsker å gå tilbake til det nå, ettersom Chevrolet G30'n troner ganske mye høyere til den slags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde noe av det samme med s4'n. Slo ned baksetene, hang opp pledd i rutene og heiv inn seng baki :P Funka bra hvis en skulle på fest forså komme seg lettvindt hjem dagen derpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...