VegarVS Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 noen som trenger hjul? ikke strøkne felger, men dekka er kjempe bra..
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Der har du ulempen min vil alltid ha mer hjul, hadde jeg bare hatt plass og penger Sent from my toaster using Tapatalk 2
VegarVS Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 hehe.. er noen hjul jeg ikke har behov for lenger.. så om noen vil betale riktig sum, så skal se få kjøpt de.. ikke strøkne felger, men kan ikke huske å ha sett noen merker etter kantkjøring
flonoen Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 I Nordsjøen, for et firma som heter DeepWell.Skal til Flesland nå, godt det ikke er tidlig. Oki. Driver med commissioning på en båt i bergen, der karmøy winch har levert en del utstyr. Var en kar fra karmøy (trur eg) der i går, og eg hørte han klagde over manglende hotell i Bergen. La to og to sammen sidan eg ser du er frå karmøy, men denne gangen blei det visst 5.
wicky124 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Haha, se hva man får for 15.000 £ i GB... http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... rbo/288031De ligger vel over millionen i Norge? Har sett en slik bil til 499k og til 599k i Norge.. Da med noe mindre utstyr og ikke like strøken.. Men kanskje jeg burde stjele en slik i utlandet og bygge om min..hmm...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 ååh.. idag, endelig.. Dama og guttungen blir flyttet over fra kristiansand til arendal.. skal bli deilig å få de hen her Nice! Gratulerer!! Er en digg feeling når ungen kommer seg ut av intensiv avd <3
VegarVS Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 det er det de er på vei hit nå.. må opp etterpå en tur!! har jo ikke sett dem siden søndag!!!
wicky124 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 oi så lenge siden? Jeg snoka rundt på sykehuset selv om de sa at jeg burde dra hjem
Stenbakken Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Da har jeg vært i kontakt med Vegvesenet, og for effektøkning på rundt 10% så gikk det som regel bra, og det var allerede godkjent med orginale bremser og understell Måtte kun vise ny effektmåling, Dokumentasjon av støy og vise info om bremser, understell og evt ny vekt, at det var godkjent hos bmw Så virket ganske greit det der
Mattae Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Da har jeg vært i kontakt med Vegvesenet, og for effektøkning på rundt 10% så gikk det som regel bra, og det var allerede godkjent med orginale bremser og understellMåtte kun vise ny effektmåling, Dokumentasjon av støy og vise info om bremser, understell og evt ny vekt, at det var godkjent hos bmw Så virket ganske greit det der hva skal du gjøre med motoren?
FredrikE24 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Hmm.. Dette var jo litt interesant! http://www.side3.no/article3584585.ece
awt Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Oki. Driver med commissioning på en båt i bergen, der karmøy winch har levert en del utstyr. Var en kar fra karmøy (trur eg) der i går, og eg hørte han klagde over manglende hotell i Bergen. La to og to sammen sidan eg ser du er frå karmøy, men denne gangen blei det visst 5. Ok, det var nok ikke meg det nei.
Stenbakken Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Da har jeg vært i kontakt med Vegvesenet, og for effektøkning på rundt 10% så gikk det som regel bra, og det var allerede godkjent med orginale bremser og understellMåtte kun vise ny effektmåling, Dokumentasjon av støy og vise info om bremser, understell og evt ny vekt, at det var godkjent hos bmw Så virket ganske greit det der hva skal du gjøre med motoren? Lyst til og enten få tak i alt så jeg kan sette på innsug fra M54B25 motoren i 325, eller sette inn en chip
Erik89 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Hmm.. Dette var jo litt interesant! http://www.side3.no/article3584585.ece Det sier seg selv egentlig, helt enig med han her
Marius2002 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Interessant og bra dokumentar på ca. 25 minutt: Freeling... Free feeling.. Handler egentlig bare om følelsen å stå på skateboard, hvordan det er å drive med den sporten idag. Anbefales å se, selv om man ikke driver på med sporten selv!
Anbefalte innlegg