Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. er noen hjul jeg ikke har behov for lenger.. så om noen vil betale riktig sum, så skal se få kjøpt de.. ikke strøkne felger, men kan ikke huske å ha sett noen merker etter kantkjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Nordsjøen, for et firma som heter DeepWell.

Skal til Flesland nå, godt det ikke er tidlig. :(

Oki. Driver med commissioning på en båt i bergen, der karmøy winch har levert en del utstyr. Var en kar fra karmøy (trur eg) der i går, og eg hørte han klagde over manglende hotell i Bergen. La to og to sammen sidan eg ser du er frå karmøy, men denne gangen blei det visst 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Vegvesenet, og for effektøkning på rundt 10% så gikk det som regel bra, og det var allerede godkjent med orginale bremser og understell

Måtte kun vise ny effektmåling,

Dokumentasjon av støy

og vise info om bremser, understell og evt ny vekt, at det var godkjent hos bmw :)

Så virket ganske greit det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Vegvesenet, og for effektøkning på rundt 10% så gikk det som regel bra, og det var allerede godkjent med orginale bremser og understell

Måtte kun vise ny effektmåling,

Dokumentasjon av støy

og vise info om bremser, understell og evt ny vekt, at det var godkjent hos bmw :)

Så virket ganske greit det der

hva skal du gjøre med motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Driver med commissioning på en båt i bergen, der karmøy winch har levert en del utstyr. Var en kar fra karmøy (trur eg) der i går, og eg hørte han klagde over manglende hotell i Bergen. La to og to sammen sidan eg ser du er frå karmøy, men denne gangen blei det visst 5.

Ok, det var nok ikke meg det nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Vegvesenet, og for effektøkning på rundt 10% så gikk det som regel bra, og det var allerede godkjent med orginale bremser og understell

Måtte kun vise ny effektmåling,

Dokumentasjon av støy

og vise info om bremser, understell og evt ny vekt, at det var godkjent hos bmw :)

Så virket ganske greit det der

hva skal du gjøre med motoren?

Lyst til og enten få tak i alt så jeg kan sette på innsug fra M54B25 motoren i 325, eller sette inn en chip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant og bra dokumentar på ca. 25 minutt:

Freeling... Free feeling..

Handler egentlig bare om følelsen å stå på skateboard, hvordan det er å drive med den sporten idag.

Anbefales å se, selv om man ikke driver på med sporten selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...