Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei han synes det er trist og deprimerende at jeg skriver innlegg i porschetråden hans, så han sier jeg ikke er velkommen til å skrive innlegg der... Så jeg tenkte...hmm...om han leker kjekkas der, så kan jeg leke kjekkas her! Har tross alt veldig mange innlegg her, slik at jeg på en måte har førsteretten her i denne tråden..:Derfor kom jeg til en enighet om at siden jeg ikke kan skrive der, så kan ikke han skrive her...må være 5sider mellom mitt innlegg og hans innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk gjør for å spare/tjene penger... Men til fordel for de som dessverre har spist dette.. så spiste de i god tro og kan derfor prise seg lykkelige over at dette ikke fortsetter...

Så hvis du spiser i god tro, så skjer det ikke noe med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han synes det er trist og deprimerende at jeg skriver innlegg i porschetråden hans, så han sier jeg ikke er velkommen til å skrive innlegg der... Så jeg tenkte...hmm...om han leker kjekkas der, så kan jeg leke kjekkas her! Har tross alt veldig mange innlegg her, slik at jeg på en måte har førsteretten her i denne tråden..:Derfor kom jeg til en enighet om at siden jeg ikke kan skrive der, så kan ikke han skrive her...må være 5sider mellom mitt innlegg og hans innlegg...

Vet ikke helt hva du prøver å oppnå, men om ikke dere 2 begraver den krigsøksen så stenger jeg dere begge 2 ute. Er mektig lei at dere alltid skal krangle om etter eller annet piss!! i disse trådene her inne. Ta det på PM og oppfør dere i den åpne delen av forumet fremover. Bryr meg midt i r*** hvem som starta det denne gangen her. Nå er det slutt. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ure wish is my command sire!

over til grisesamtalen: Til de av dere som lurer på hvorfor muslimer ikke spiser gris:

De svetter inn i kroppen, kjøttet er ikke bra for kroppen. Og i gamle dager var svinekjøtt det kjøttet som ble fortest bedervet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld tar vi griseprat til ett helt nytt nivå føler jeg :)

Hehehe :wink:

Jeg er selv ikke noe særlig fan av svinekjøtt, kan fint spise det men foretrekker nok oksekjøtt bedre ja :) Sau er jeg derimot ikke noe glad i, seige greier :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...