Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

[ Bilde ]

:wink:

Lurer på hva som vil skje om jeg gjør noe sånt....

Du får ny jobb, hos NAV! :mrgreen:

Hvor langt kom han, Stenbakken? :P

Hadde XP, så han fikk faktisk slette deler av den :P

Den ble ganske svart for og si det slik :)

var ikke mye bootmgr.exe fil der,

Bootmgr.exe do not exist mener jeg det sto ved oppstart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en periode ansvarlig for supportavdelingen i IT-firmaet jeg jobbet i. En dag ringte det en fyr som var skikkelig sinna i røret. Han kunne ikke forstå hvorfor regnskapsprogrammet han hadde kjøpt av oss ikke virket lenger. Alt han hadde gjort, fortalte han, var å rydde litt opp på harddisken. Mange av filene hadde hadde han gitt nye og mindre kryptiske navn slik at det i hans øyne ble mer orden i de forskjellige mappene på harddisken... :lol:

316: Hvis Wicky jobber i tilknytning til et nettverk på en arbeidsplass har han typisk ikke administratorrettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjer om man gjør det?

Du får neppe lov til å slette mappen... og det er en grunn til det... :)

forresten...ingen krangel-starting...Men hadde du lov til å svare på mine innlegg?

Blokkeringer går som regel begge veier :)

Og nei har ingen interesse av å slette mapper...bare artig å vite hvor store konsekvenser det ville føre med seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten...ingen krangel-starting...Men hadde du lov til å svare på mine innlegg?

Blokkeringer går som regel begge veier :)

Og nei har ingen interesse av å slette mapper...bare artig å vite hvor store konsekvenser det ville føre med seg :lol:

Jeg krangler ikke... krangler du?... :?

Nei... her inne går blokkering ikke nødvendigvis begge veier. Det er moderatorene som bestemmer i forumet og hvis noe/noen skal blokkeres/utestenges/slettes etc. er dette derfor moderatorenes ansvar og ikke ditt. Hvis du googler "deleting system32" vil du få vite hva som vil skje hvis du sletter innholdet i mappen. Det anbefales ikke å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er stress å bytte drivaksel på en 97 Hyundai Elantra?

Høyre foran, forhjulsdrift. Tenker da på om det er mye som må av, om det må spesialverktøy til osv.

Har verksted med løftebukk og alt, men har ikke skrudd på mange japsebiler og forhjulsdrift. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, lurer ofte på hvordan folkene her inne ser ut i virkeligheten jeg..

Bare 2 uker igjen på jobb nå ja, gleder meg ihjel til å se den 1 måned gamle datteren min igjen, og ikke minst kjøre nye bilen mer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, lurer ofte på hvordan folkene her inne ser ut i virkeligheten jeg..

Bare 2 uker igjen på jobb nå ja, gleder meg ihjel til å se den 1 måned gamle datteren min igjen, og ikke minst kjøre nye bilen mer! :D

:)

3ese2y8u.jpg

vugunybu.jpg

Tror det er en lekasje. På vannledningen min gett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...