Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nürburgring til salgs... Betyr det at jeg MÅ ned dit med CRXen denne sommern og kjøre en runde - før det nesten er for sent...?

Hadde vært litt gøy om BMW kjøpte banen og bannet Audier og Mercedeser for alltid, hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa, synes igrunn at de stiller likt. 1-serien er bedre å kjøre, tdsdingsen er mykere :)

Tenkte holde drivstoffkostnadene nede, derfor gamlevraket. Men! I motorveihastigheter er vel kanskje ikke 1-serien så mye dyrere i drift uansett, slipper å holde bånn fjøl overalt ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører min 116i på 0,6 på langkjøring, om jeg virkelig prøver. TDS-en vil nok fortsatt være litt rimeligere, spesielt siden diesel er rimeligere, men tror likevel ikke forskjellen er så enorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår :) jeg har ikke den muligheten! Men hvis du tar 2 uker ferie da? Altså først friuken og så 2 uker ferie. Da har du ikke gått ut av turnusen din og du har brukt 2 uker ferie på tross av at du har hatt 3 uker sammenhengende fri.. Eller tar jeg feil?

Ja, det er helt korrekt... Så må jeg jobbe 37,5 timer i den motsatte uken, før jeg går på turnus i min uke igjen! Forstår? Sjefen din ville ha sagt at du hadde hatt 3 uker ferie da, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt gøy om BMW kjøpte banen og bannet Audier og Mercedeser for alltid, hahaha

Hahahaha :mrgreen:

Men tror nok ikke vi skal frykte at ringen stenges, den er en såpass stor publikums attraksjon at de nye eierne har ikke råd til å kjøpe banen å bare la den stå ubrukt. Årsaken til at den selges er at de enorme innvesteringene som er gjort i bla Ring Werk anlegget ikke har gitt helt den avkastningen som var ønsket. Banen i seg selv blir bare mer og mer populær og soper inn penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dagens episode av adivass gjør ting han ikke kan!

I denne episoden skal vi se på at den rare rødhårede primaten forsøker å legge film på interiørlister. Resultatet sier sitt!

20130321_131750_zpsc8134ea4.jpg

20130321_134909_zps9fed4355.jpg

Ser at jeg skal vente til jeg kommer hjem og finner frem varmepistolen... Men var jo bare for å prøve hvordan det blir.. Bedre enn falsk tre med sprukket klarlakk enkelte steder hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...