Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

"Med vekt på 720kg og effekt på 180HK var Tommy Kaira ZZ ved lansering i 1996 på topp 10 i hele verdens bilhistorie når det gjaldt Power/weight for biler med kriterier som: Maks 720 kg - Min 180 hk - uten turbo. Klarer du å finne flere enn 10 stk så la oss høre fra deg..."

Fra http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28881367

Fantastisk utsagn! Min mazda 6 var ved lansering (og fremdeles faktisk) blant verdens TRE raskeste biler med 2liters turbodiesel på minst 120 og maks 122 hester, originale mazdafelger, ingen aux-inngang, en gammel innpakning til pingvin lakrisstang på matta ved passasjerstolen og kvittering for betalt parkering utenfor park hotell på voss fra kl 12:30 23 mars til 12:30 24 mars i frontruta. TOPP TRE SIER EG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenneren.. hva er problemet med finn.no tråden min? Jeg kan starte den tråden så mye jeg vil. Noen av dere har seriøst problemer. Les igjennom å se om det var noe negativt der. Det er flere som vil ha en slik tråd. Det er bare enkelte med moderatorer som får fare akkurat som de vil her. Jeg har faktisk også donert penger til dette forumet. Ifølge reglementet har jeg full rett til å opprette en slik tråd i bil og MORO tråden. Skal sende en mail til forbrukerrådet å høre hva de sier om det.. Amatørforum.

Skal du høre hva forbrukerrådet sier om at du ikke får lov å opprette hva du vil på et forum du ikke engang har betalt for å være medlem på? Donasjon er vel irrelevant, donasjon er nettopp hva det er, en donasjon. Om du forventer noe i retur er det ikke en donasjon lenger :)

<3

Men du er jo deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenneren.. hva er problemet med finn.no tråden min? Jeg kan starte den tråden så mye jeg vil. Noen av dere har seriøst problemer. Les igjennom å se om det var noe negativt der. Det er flere som vil ha en slik tråd. Det er bare enkelte med moderatorer som får fare akkurat som de vil her. Jeg har faktisk også donert penger til dette forumet. Ifølge reglementet har jeg full rett til å opprette en slik tråd i bil og MORO tråden. Skal sende en mail til forbrukerrådet å høre hva de sier om det.. Amatørforum.

Målet er ikke å være en dust som skal ta fra dere gleden med bimmers, jeg valgte å stenge den da vi har "kupp" tråden som er relativt lik og at vi har tulletråden. Jeg åpner den gjerne jeg men da vil jeg gjerne at det utformes noen enkle "kjøreregler" som for eks at man ikke skal bumpe sine egne finn annonser jevnlig. Som et eksempel vel å merke.

Ps: jeg er ganske grei å ha med å gjøre og innrømmer gjerne at jeg kan ta feil. Men å kjøre på med et slikt innlegg om å true med ditt og datt gjør ikke at jeg endrer avgjørelser helt uten videre. Vær saklig så skal jeg love deg at jeg er det tilbake. En liten pm til meg om hvorfor du vil ha tråden åpen hadde vært mer en nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut svaret du får fra Forbruker rådet da, det er jeg spent på :mrgreen:

Can't wait...

Lite tips til dere som vil åpne stengte tråder; hold donasjoner, Forbrukerrådet, barnesanger, hundebjeffing og fagorganisering utenfor i første omgang. :)

I stedet går det an å spørre (saklig) om en (saklig) forklaring på hva som tillates og ikke tillates av linking til salgsannonser, og ikke minst kommentarer/bemerkninger til disse.

Edit: For sent ute!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...